Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3416127
evelyn02 schreef: di 22 dec 2020, 17:15 Ik vind Het achtste leven (voor Brilka) van Nino Haratischwili een fantastisch boek. Heel dik maar ik heb het heel snel uitgelezen.
Die is er als luisterboek. Ik hou van dikke boeken, want als ze goed zijn ben je lekker lang zoet. Mijn langste luisterboek duurde 25 uur. Deze 40!!!! Wooooow! Maar ik ga hem proberen, het klinkt als een goede kanshebber!
Door hannabelgje
#3416145
Ik vind de boeken van jojo moyes erg goed. Die heeft ook Me before you geschreven. Ook E.L. Todd vind ik goed. Dat is wel wat euh expliciet op bepaalde vlakken....
The fault is our stars van John green is ook een heel mooi boek.
The curious incident of the dog in the night-time vind ik ook een fantastisch boek.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door elvira.kloek
#3416226
Kaela schreef: zo 20 dec 2020, 17:08 Heeft er iemand nog een goede schrijver van romans? Ik heb inmiddels zo’n beetje alles van Lucinda Riley gelezen en ben op zoek naar iets vergelijkbaars.

Sinds het begin van de corona heb ik wat minder behoefte aan thrillers en misdaad. Ik vond de verhalen van Lucinda Riley her en der wel een tikje zoetsappig, maar al met al wel vermakelijk en gemakkelijk om bij tot rust te komen en in slaap te vallen. Dus vandaar dat dit genre me wat onbekend is, maar momenteel wel smaakt.
Ik vind de boeken van Santa Montefiore wel leuk, is een beetje het zelfde, vaak verschillende generaties en verschillende landen
Door wenchew
#3416325
hannabelgje schreef: wo 17 jul 2019, 13:02 Ik ben bezig met Cassandra Clare. Hele leuke boeken.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Deze staan ook op mijn lijstje van nog te lezen boeken..

Ik heb de afgelopen 3 weken veel gelezen (voor mij doen, mijn leesplezier komt er terug)
- 3 delen van "de verborgen universiteit" - Natalie Koch (2000 bladzijden samen, 14 dagen over gedaan)
- Hazels pentagram - Marte Jongbloed, dit is het eerste deel van een trilogie
En nu begonnen in "de test" - Joelle Charbonneau, ook dit is een eerste deel van een trilogie...

En onderweg naar mijn huis is de serie "de laatste wachter", bestaande uit 4 boeken..
Door smulpaap
#3416336
Ik ben begonnen in het boek van Obama
Ieder vrij moment pak ik het boek
Zeer indrukwekkend boek
Bijlagen
20201224_234858.jpg
20201224_234858.jpg (2.55 MiB) 1936 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3416352
Hersenwerk voor honden, zoveel meer dan een spelletje van Inge van Harte en Marleen van Baal.
Tussendoor The Succes Principles van Jack Canfield.
Door Siberienne
#3416358
How to be human van Ruby Wax. Beetje kort door de bocht maar wel grappig. En goed om weer even denken over het leven.

Toon Tellegen - misschien wisten ze alles al ‘verhaaltjes voor het slapengaan. Met lach en traan. Knap hoe hij schrijft
Gebruikersavatar
Door sam28
#3416396
Ik heb een boek geleend van een vriendin.
De schrijfster is Audre Lorde. Titel is Sister outsider.
Het zijn allemaal essay's en speeches van haar. Heel erg tof!!
Dat het kortere verhalen zijn is ook leuk. De speech of essay met de titel "The transformation of silence into language and action" heeft heel veel indruk gemaakt. Heel erg sterk was die.
Door Elf
#3416434
Ik heb voor kerst ‘Wen er maar aan’ van Maike Meijer van mijn zus toegestuurd gekregen. Echt een hilarisch boek over een vrouw van rond de 50. Ik moet de hele tijd hardop lachen, herkenbare situaties ;D ;D
Door wenchew
#3416724
wenchew schreef: za 26 dec 2020, 14:51 Inmiddels is "de test" uit en ben ik begonnen in de soul seekers trilogie.. De bestemming om precies te zijn..
En ook deze is uit.. Net als iron sisters forever...

Vandaag begonnen in deel 2 van de test trilogie, de studie..

Die haalde ik samen met 5 andere boeken bij de afhaalbieb ☺️ dus ik kan hopelijk weer 2 weken verder
Door wenchew
#3416769
En ook het tweede deel van de test trilogie is uit.. (waar ik gister in begonnen ben)

Nu zit ik in dubio of ik een tussendoortje ga lezen, of dat ik wacht tot ik mail krijg van de bieb dat deel 3 er is.. Deze staat op mijn reading challenge van Anderwereld..
Door wenchew
#3416770
IMG_20201230_090043.jpg
IMG_20201230_090043.jpg (705.38 KiB) 1785 keer bekeken
Op de Engelse boeken na heb ik nog het één en ander staan om te lezen.. Maar de 2 series wil ik nog even bewaren om achter elkaar door te kunnen lezen..

Misschien pak ik straks "het dagboek van Reina Spiegel" wel als tussendoortje.. Of Lust - Deflo...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door