Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door KarenH
#3354009
De Bibliotheek in onze regio heeft elke maand een challenge, onder het mom van: verras jezelf eens: Lees jij ook vaak binnen hetzelfde genre? Wil je graag eens iets anders lezen, maar kom je toch steeds met hetzelfde soort boek uit de bibliotheek? Doe vanaf februari 2018 mee met de Bookchallenge van Bibliotheek Zuid-Hollandse Delta en verras jezelf!

Deze maand is de challenge: lees een kinderboek, een favoriet uit je jeugd of gewoon een nieuwe. Ik heb gekozen voor Kruistocht in Spijkerbroek en hij ligt inmiddels voor me klaar.

Heel interessant trouwens die lijst van 100 boeken.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3354014
hannabelgje schreef:https://www.listchallenges.com/bbcs-top ... re-you-die

Da is em.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Dank :-)
Zie dat ik vooral de usual suspects heb gelezen zoals de da vinci code, de hobbit en lord of the rings.
KarenH schreef:De Bibliotheek in onze regio heeft elke maand een challenge, onder het mom van: verras jezelf eens: Lees jij ook vaak binnen hetzelfde genre? Wil je graag eens iets anders lezen, maar kom je toch steeds met hetzelfde soort boek uit de bibliotheek? Doe vanaf februari 2018 mee met de Bookchallenge van Bibliotheek Zuid-Hollandse Delta en verras jezelf!

Deze maand is de challenge: lees een kinderboek, een favoriet uit je jeugd of gewoon een nieuwe. Ik heb gekozen voor Kruistocht in Spijkerbroek en hij ligt inmiddels voor me klaar.

Heel interessant trouwens die lijst van 100 boeken.


Oh wat grappig! Herinnert mij aan vroeger. Ik las enorm veel en op gegeven moment 'moest' ik van mijn moeder kruistocht in spijkerbroek lenen bij de bibliotheek omdat mijn moeder die zo graag wilde lezen. Ze gebruikte mij toen als het ware als excuus ;D Ik vond hem toen nog wel pittig maar ik zal een jaar of 9 zijn geweest denk ik ;)
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3354049
dinky89 schreef:Dank :-)



Oh wat grappig! Herinnert mij aan vroeger. Ik las enorm veel en op gegeven moment 'moest' ik van mijn moeder kruistocht in spijkerbroek lenen bij de bibliotheek omdat mijn moeder die zo graag wilde lezen. Ze gebruikte mij toen als het ware als excuus ;D Ik vond hem toen nog wel pittig maar ik zal een jaar of 9 zijn geweest denk ik ;)
Ja, ik herinner mij nog wel dat ik hem heel spannend vond, dus ben heel benieuwd.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3355296
KarenH schreef:Zondagskind van Judith Visser.
Wat een mooi boek en hier en daar heel erg herkenbaar.
Helemaal mee eens! :)

Ik heb van haar nu 'In seizoenen' klaar liggen. Moet er nog in beginnen, maar ga dat zeker doen.
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3355319
-Annemarie- schreef:Helemaal mee eens! :)

Ik heb van haar nu 'In seizoenen' klaar liggen. Moet er nog in beginnen, maar ga dat zeker doen.
Dit is het eerste boek wat ik van haar lees, maar als ik deze uit heb ga ik zeker op zoek naar andere boeken van haar.
De meeste Nederlandse auteurs vind ik maar zo zo, maar Judith valt niet tegen.
Door Lizzy
#3355466
Het cholesterolleugen is nog niet binnen dus ik ben alvast begonnen aan "Foute Farma" van Ben Goldrace. Ook heel bemoedigend allemaal :-X
Door Siberienne
#3355507
Lizzy schreef:Het cholesterolleugen is nog niet binnen dus ik ben alvast begonnen aan "Foute Farma" van Ben Goldrace. Ook heel bemoedigend allemaal :-X

Ik durf niet. Ben bang da’k dan ook op zoek mag naar andere baan :P
Maar goed, we gaan het toch maar een keer wagen ;)
Door Lizzy
#3355512
Siberienne schreef:Ik durf niet. Ben bang da’k dan ook op zoek mag naar andere baan :P
Maar goed, we gaan het toch maar een keer wagen ;)
;D ;D ;D ;D . Zo erg denk je?

Tot nu toe vind ik het echt machtig interessant.

Maar ik ga synchroon-lezen. De cholesterol leugen is binnen!
Door hannabelgje
#3356210
De Hobbit heb ik uit via luisterboek en nu ga ik How to kill a mockinbird lezen. Ook net Jojo Moyes Still me uitgelezen. Prachtig boek ook.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door El_Kato
#3356211
Hoe bevalt het luisterboeken (nieuw werkwoord ;)? Heb er wel aan zitten denken voor in de auto of voor het slapen gaan maar weet bij dat laatste al dat ik ergens onderweg in slaap val en weet niet hoe handig het terugzoeken is…
Door hannabelgje
#3356232
El_Kato schreef:Hoe bevalt het luisterboeken (nieuw werkwoord ;)? Heb er wel aan zitten denken voor in de auto of voor het slapen gaan maar weet bij dat laatste al dat ik ergens onderweg in slaap val en weet niet hoe handig het terugzoeken is…
Wel goed eigenlijk. Ik luister in de auto en tijdens mijn werk. Gewoon lezen heeft wel de voorkeur.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door emmajoja
#3356281
Momenteel ‘the stand’ van Stephen King
Luisterboeken is monenteel het leven

Sent from my iPhone using Tapatalk
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3356288
El_Kato schreef:Hoe bevalt het luisterboeken (nieuw werkwoord ;)? Heb er wel aan zitten denken voor in de auto of voor het slapen gaan maar weet bij dat laatste al dat ik ergens onderweg in slaap val en weet niet hoe handig het terugzoeken is…
Ik vind het voor romans niet je van het. Lees liever zelf want dat gaat sneller. En heb idd last van in slaap vallen en dan niet weten wat je nog gehoord hebt. ;D
Wat ik wel leuk vind zijn de hoorcolleges, daar ga ik overdag nog wel eens lekker voor zitten. En dan blijf ik ook wakker. :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door