Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Borke
#3137871
Elvira schreef: De outlander serie heb ik ook net uit. Je wilt blijven lezen. Nu is het wachten tot deel 9 uit komt.
Ben in het eerste hoofdstuk van de preview aan het lezen, zit ook wel humor in, daar hou ik wel van :-)

Ideaal toch tegenwoordig die previews op E-readers, om even te kijken of de schrijfstijl etc je bevalt.  :biggrin2:
Door M@rina
#3137882
Het Macroeffect  van Jussi Adler Olsen...heerlijke boeken en ik kreeg net het nieuwste boek van E.L. James Grey van de Fifty Shades serie.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3137889
ik was bezig in  Das Parfum van Patrick Süskind ins Deutsch
Maar nu even Click to Calm van Emma Parsons in Englisch

Ben niet zo een snelle lezerd.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3137911
Net uit: Paaz en Up, van Myrthe van der Meer. Psychiatrische romans, erg indrukwekkend.

Nu: De leestip, van Shelly King. Leest lekker makkelijk weg.

En dan liggen er verder om tussendoor in te bladeren/lezen:
Opgeruimd! van Marie Kondo, de opruimgoeroe. Heel bijzonder.  :o
Nachtrust, lessen in slaap van Richard Wiseman. Interessant!
Rauw eten in de lage landen, van Ria Simons. Staan lekkere recepten in.  :)


Het is zeker wel duidelijk waar ik werk.  ::) ;D
Door Lizzy
#3137938
Kaio schreef: ik was bezig in  Das Parfum van Patrick Süskind ins Deutsch
Maar nu even Click to Calm van Emma Parsons in Englisch

Ben niet zo een snelle lezerd.
Ohw ohw, my old time favorite!!!! Dit boek vind ik echt geeeeeeniaaaaaal.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3137941
Lizzy schreef: Ohw ohw, my old time favorite!!!! Dit boek vind ik echt geeeeeeniaaaaaal.
Ik vind hem mega bizar, de manier waarop alles beschreven is, snap de titel, briljant. Maar is best lastig in het duits  ;D Maar ik ken het verhaal nog niet dus  ssssst
Door Borke
#3137969
Bedankt voor de tip KarenH en Elvira, ik heb net deel 1 van de 'Outlander serie' gekocht en ben inmiddels met hoofdstuk 2 bezig.
Het leest heerlijk weg, is homoristich, historisch en spannend - net wat ik zocht!

Alweer een gouden tip van BP  :biggrin2:  :D
Door Lizzy
#3137977
Kaio schreef: Ik vind hem mega bizar, de manier waarop alles beschreven is, snap de titel, briljant. Maar is best lastig in het duits  ;D Maar ik ken het verhaal nog niet dus  ssssst
Ja, het is inderdaad mega bizar. Ik heb 'm trouwens gewoon lekker in het Nederlands gelezen, dat wel :biggrin2:

En ik zeg niks :-X :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3137988
Lizzy schreef: Ohw ohw, my old time favorite!!!! Dit boek vind ik echt geeeeeeniaaaaaal.
+1
Maar in Duits inderdaad wel echt een uitdaging.
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3138004
Borke schreef: Bedankt voor de tip KarenH en Elvira, ik heb net deel 1 van de 'Outlander serie' gekocht en ben inmiddels met hoofdstuk 2 bezig.
Het leest heerlijk weg, is homoristich, historisch en spannend - net wat ik zocht!

Alweer een gouden tip van BP  :biggrin2:  :D
;)

Ik ben benieuwd of je straks ook een beetje verliefd bent op Jamie.
Gebruikersavatar
Door Lizetta
#3138011
KarenH schreef: Het is niet helemaal hetzelfde, maar ik vond het een geweldige serie net zoals dat ik de Aardkinderen heerlijk vond om te lezen (hoewel het op laatst me een beetje tegen ging staan).
De Outlander serie van Diana Gabaldon.

https://www.goodreads.com/book/show/109 ... rvice_impr
Ik kan hem op Goodreads even niet zo snel in het Nederlands vinden, maar als je naar je bieb gaat (als je dat doet) of zoekt voor op je e-reader zal je dat vast wel in het Nederlands kunnen vinden.

Edit:

Bij Bol.com
http://www.bol.com/nl/s/algemeen/zoekre ... tid=333391
Super grappig, dat wilde ik ook voorstellen!

Nu bezig: The Bourne supremacy
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door