Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door wenchew
#3416969
Mijn eerste boek van 2021 is uit...
"een wereld zonder hemel" van Veronica Rossi... Nu door met deel 2 van de serie "de eindeloze nacht" (en deel 3 vast reserveren bij de bieb, al heb ik nog een andere serie ook liggen waar ik aan kan beginnen)
Gebruikersavatar
Door Laika
#3417082
Ik heb net het boek: reizen naar de midzomerzon van Tory Bilski gelezen.
Gaat over een vrouw die elk jaar naar IJsland gaat om daar paard te rijden.
Zeker voor Kaela een aanrader :)
Door wenchew
#3417193
wenchew schreef: za 02 jan 2021, 15:26 Mijn eerste boek van 2021 is uit...
"een wereld zonder hemel" van Veronica Rossi... Nu door met deel 2 van de serie "de eindeloze nacht" (en deel 3 vast reserveren bij de bieb, al heb ik nog een andere serie ook liggen waar ik aan kan beginnen)
En ook deze is uit en ben ik begonnen in boek 3 voor dit jaar..
Rood - Pierce Brown (marstrilogie, boek 1)
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3417880
Ik ben begonnen aan deel 2 van Nora Roberts.

En voor de kook inspiratie een boek van Pierre Wind, de Ecokeuken van Wind. Handboek voor duurzaam koken.
Plus twee kookboeken van Mari Maris: Maison Mari en Mari Plukt de Dag.
Mijn collega zei terecht: goed dat je met de auto bent. Het zijn dikke boeken. ;D
Door Lizzy
#3417949
Ik lees momenteel "Ik heb er mijn buik van vol!" van Marijke de Waal Malefijt. Geen eenvoudig werkje. Het gaat over de spijsvertering (en problemen daarmee). Hemeltjelief, ik wist dat spijsvertering complex was maar ZO complex :o
Door Siberienne
#3422205
Dyrene i skogen - oftewel de dieren in het bos. Om Noors te oefenen. Net ‘Krise Kristine er en katastrofe magnet’ uit. Geweldig leuk boekje. Er gaat een wereld aan kinderboeken voor me open :biggrin2:

Voor de ontspanning hele oude detectives van Dorothy Sayers, sprookje van Toon Tellegen.
Door Tanna
#3422207
Siberienne schreef: zo 21 mar 2021, 20:01 Dyrene i skogen - oftewel de dieren in het bos. Om Noors te oefenen. Net ‘Krise Kristine er en katastrofe magnet’ uit. Geweldig leuk boekje. Er gaat een wereld aan kinderboeken voor me open :biggrin2:

Voor de ontspanning hele oude detectives van Dorothy Sayers, sprookje van Toon Tellegen.
Zo, dat zijn zeker oude boeken, van Dorothy Sayers. Zij heeft een heel bijzonder leven gehad.
Door Siberienne
#3422291
Tanna schreef: zo 21 mar 2021, 21:59 Zo, dat zijn zeker oude boeken, van Dorothy Sayers. Zij heeft een heel bijzonder leven gehad.
Oh ja? Dat wist ik niet, dan ga ik daar eens wat over opzoeken.
Het is wel grappig, je zou ze eens aan een hedendaagse puber moeten laten lezen, die snapte er niks van met treinkaartjes die geknipt en verzameld worden en mensen die geen telefoon hebben enzo...
En niet te vergeten de vanzelfsprekendheden van het enorme standsverschil :-X en de positie van vrouwen .. :-X maar het is ontspannend vermaak..
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3423210
Lizzy schreef: za 16 jan 2021, 17:32 Ik lees momenteel "Ik heb er mijn buik van vol!" van Marijke de Waal Malefijt. Geen eenvoudig werkje. Het gaat over de spijsvertering (en problemen daarmee). Hemeltjelief, ik wist dat spijsvertering complex was maar ZO complex :o
OH ! Interessant !
Is het een goed boek? Ale, begrijpbaar en kan je er iets mee aanvangen?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door