Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3394876
"Running with Sherman - the donkey with a heart of a hero" van Christopher McDougall.

De meneer zag mij wat sip op de bank hangen met gekneusde ribben en frustratie omdat ik net weer lekker aan het hardlopen was en dat zit er nu weer een poos niet in. Dus hij bracht een cadeautje mee. Nou, het heeft gewerkt! In 2 dagen uit en een stuk beter humeur. Wat een leuk boek! Heb wel gezegd dat ik nu ook ezeltjes wil ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Laika
#3394895
Wat lief van de meneer. Lijkt me (een ezeltjesfan zijnde) ook wel een leuk boek trouwens.
Dat wordt dus een huisje met een stukje grond en buren die ver weg wonen of doof zijn :biggrin2: :biggrin2:
Door Anne in Zweden
#3395453
Ik ben, op advies van Siberienne, aan het lezen in Winterdance van Gary Paulsen. Geweldig, ik heb regelmatig tranen in mijn ogen van het lachen! Dank voor de tip, Sib! ;D
Door Siberienne
#3395462
Anne in Zweden schreef: vr 21 feb 2020, 16:34 Ik ben, op advies van Siberienne, aan het lezen in Winterdance van Gary Paulsen. Geweldig, ik heb regelmatig tranen in mijn ogen van het lachen! Dank voor de tip, Sib! ;D
Graag gedaan ;D ;D
Door - pien -
#3395505
-Annemarie- schreef: vr 21 feb 2020, 15:13 Steeds leuker - Jelle Hermus
En nu maar hopen dat ik straks (ook) een blij ei ben. :biggrin2:

https://sochicken.nl/steeds-leuker
Boek is gereserveerd!
Bakken met bonen heb ik liggen uit de bieb, was ook een 'leestip' van jou :biggrin2:
Heb er nog niks uit gemaakt, maar er zitten wel 20 papiertjes tussen bij de lekkere recepten die ik wil gaan maken!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3415957
Heeft er iemand nog een goede schrijver van romans? Ik heb inmiddels zo’n beetje alles van Lucinda Riley gelezen en ben op zoek naar iets vergelijkbaars.

Sinds het begin van de corona heb ik wat minder behoefte aan thrillers en misdaad. Ik vond de verhalen van Lucinda Riley her en der wel een tikje zoetsappig, maar al met al wel vermakelijk en gemakkelijk om bij tot rust te komen en in slaap te vallen. Dus vandaar dat dit genre me wat onbekend is, maar momenteel wel smaakt.
Door Borke
#3415967
Kaela schreef: zo 20 dec 2020, 17:08 Heeft er iemand nog een goede schrijver van romans? Ik heb inmiddels zo’n beetje alles van Lucinda Riley gelezen en ben op zoek naar iets vergelijkbaars.

Sinds het begin van de corona heb ik wat minder behoefte aan thrillers en misdaad. Ik vond de verhalen van Lucinda Riley her en der wel een tikje zoetsappig, maar al met al wel vermakelijk en gemakkelijk om bij tot rust te komen en in slaap te vallen. Dus vandaar dat dit genre me wat onbekend is, maar momenteel wel smaakt.
Ik vind haar boeken ook fijn, zit nu in het laatste deel van de 7 zussen en wil daarna nog wel meer van haar lezen. Al moet ik zeggen dat ik zo’n boekenserie wel lekker vind lezen, lekkerder dan losse boeken.

In deze tijd vind ik die vriendelijke sfeer van haar boeken erg prettig :-)
Door Cathelijn
#3416003
Fioon schreef: ma 21 dec 2020, 08:22 Ik lees momenteel boeken van Nora Roberts, genre chicklits, leest lekker weg.
Die wilde ik ook geven als suggestie. Leest inderdaad lekker weg, niet te ingewikkeld.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3416088
Fioon schreef: ma 21 dec 2020, 08:22 Ik lees momenteel boeken van Nora Roberts, genre chicklits, leest lekker weg.
Ik lees nu ook Nora Roberts. Geen chicklit maar de serie De Bron. Drie delen, ik ben met de eerste bezig. Heel actueel, op dit moment. :biggrin2:
Het begon allemaal op oudejaarsavond… De ziekte kwam plotseling en verspreidde zich snel. De angst verspreidde zich nog sneller. Binnen een paar weken viel alles uiteen en was meer dan de helft van de wereldbevolking dood…
https://www.boekerij.nl/serie/de-bron

Meer Sf/Fantasy dus.
Door Borke
#3416118
-Annemarie- schreef: di 22 dec 2020, 11:55 Ik lees nu ook Nora Roberts. Geen chicklit maar de serie De Bron. Drie delen, ik ben met de eerste bezig. Heel actueel, op dit moment. :biggrin2:
Het begon allemaal op oudejaarsavond… De ziekte kwam plotseling en verspreidde zich snel. De angst verspreidde zich nog sneller. Binnen een paar weken viel alles uiteen en was meer dan de helft van de wereldbevolking dood…
https://www.boekerij.nl/serie/de-bron

Meer Sf/Fantasy dus.
Waauw die vrouw heeft 225 boeken geschreven...
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3416123
Borke schreef: di 22 dec 2020, 16:45 Waauw die vrouw heeft 225 boeken geschreven...
:o :o :o :o

Die triologie trekt me momenteel niet zo, misschien later eens. Ik ontsnap liever even uit de dagelijkse perikelen. Iemand nog andere titels die je goed vond?
Door evelyn02
#3416125
Ik vind Het achtste leven (voor Brilka) van Nino Haratischwili een fantastisch boek. Heel dik maar ik heb het heel snel uitgelezen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door