Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3424249
-Annemarie- schreef: wo 14 apr 2021, 10:24 De onzichtbaren was mooi!

Heb nu net 'confettiregen' uit, van Splinter Chabot. Ben het helemaal eens met de samenvatting.
https://libris.nl/boek/?authortitle=spl ... 9000370634#
Die lijkt me heel mooi!

Ik ben in de triologie van Schim en Schaduw van Leigh Bardugo bezig. Beetje wetten van de magie achtig, maar dan young adult. Ik luister ze in het Nederlands en dit is de eerste keer dat ik de voorlezer echt goed vind. Meestal vind ik Nederlandse voorlezers enorm afbreuk aan het verhaal doen.
Door Siberienne
#3424255
-Annemarie- schreef: wo 14 apr 2021, 10:24 De onzichtbaren was mooi!

Heb nu net 'confettiregen' uit, van Splinter Chabot. Ben het helemaal eens met de samenvatting.
https://libris.nl/boek/?authortitle=spl ... 9000370634#
Klinkt interessant!

Ik lees ‘Working with Norwegians’ :biggrin2:
En ‘Stein på stein’ (Noors leerboek)

Behalve een simpele detective voor het slapen gaan kom ik weinig aan zomaar lezen toe.
Op de wensenlijst staat wel ‘Beter wordt het niet’ van Caroline de Gruyter en ‘de beste plek ter wereld’ van Roanne van Voorst.
Door wenchew
#3424352
Ik heb "stad van tranen" eindelijk uit.. Ik vond het zo'n mooi boek dat ik het oneerlijk vond om er te weinig aandacht aan te schenken, dus las ik alleen als ik echt ruim tijd had..

Nu ben ik begonnen in "triskellion", een jeud/ya boek
Door Siberienne
#3433673
Ik lees Arto Paasilinna - Harens år oftewel ‘het jaar van de haas.

Een charmant boek. Dromerig en grappig. Dun boekje maar ik lees nog niet zo snel in het Noors dus dat is wel prima. Ik luister eerst de luisterboek versie, dan luister en lees ik tegelijk. Best een leuke manier om te studeren.
Door M@rina
#3433802
De Stilte van de witte stad en De Riten van het water van Eva García Sáenz de Urturi net gelezen, heel mooi, goed en spannend er is nog een derde boek De heren van de Tijd.
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3433804
2 boeken: Het imposter syndroom van Elisabeth Cadoche & Anne de Montarlot en een 'gewoon' leesboek: Zij die doden van Ingar Johnsrud. De 3e uit een trilogie. Dikke pillen maar leest lekker weg.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3433807
M@rina schreef: za 30 okt 2021, 23:37 De Stilte van de witte stad en De Riten van het water van Eva García Sáenz de Urturi net gelezen, heel mooi, goed en spannend er is nog een derde boek De heren van de Tijd.
Ik heb ze opgeslagen, die lijken mij ook wel wat.

Ik ben na een aflevering van Friends waarin Rachel van Joey The Shining moet lezen en Joey van Rachel Little Women aan Little Women begonnen.
Door Siberienne
#3457910
Eindelijk weer eens een goed fantasy boek gevonden; ‘The priory of the orange tree’ van Samantha Shannon

En heb ‘Stolen focus’ gelezen van Johann Hari - herkenbaar en beetje schokkend

Meneer leest Fiber fuelled van Will Bulsiewicz en is ineens helemaal in de microbiomen. Erg grappig 🤣 en erg interessant leesvoer voor hem
Gebruikersavatar
Door sam28
#3458071
Oooh leuk topic!!!

Ik heb boek 1 uit van een reeks van 3 fantasy/syfy boeken uitgelezen en ben begonnen in de tweede. Becky Chambers heeft ze geschreven.

De eerste heeft "a long way to a small angry planet. Nu zit ik in A Closed and Common Orbit.
En daarna is er dus nog deel 3!!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door