Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
#3099300
Zie je wel?!! Dat jullie door de ballotage zouden komen :biggrin2: :-*

Wat heerlijk dat dit leuke hondenmeisje bij jullie mag komen wonen!
Gebruikersavatar
Door Riek
#3099329
Leuk hondje!
En een dame nog wel.  Ben zo gewend dat jij reuen hebt.
Hebben jullie al eens eerder een teefje gehad?
Wat lijkt het me moeilijk om nog zo lang te moeten wachten.
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3099362
Gefeliciteerd met de ballotage!  ;)
En al ben ik niet van de kleine exemplaren: ze heeft een lief snuitje.  :)
Met Riek meegaand: Waarom een teefje? En waarom geen caveliertje meer? En waarom deze dame? #ondervraagmodus  ;D
Door Nynke
#3099426
We hebben nog nooit een teefje gehad, thuis wel toen ik jong was, die kwam uit het asiel en was blind  :(

Ik ben al een tijdje helemaal klaar met de Cavalier, niet vanwege het karakter, want lievere honden bestaan niet, maar vooral wegens hun gezondheid en de fokkers die hun koppen zo dik in het zand blijven steken.

Dit teefje vond ik zo'n heerlijk koppie hebben en Richard vind haar ook heel leuk. Zelf had ik eerder een hondje gekozen die of al ouder is of gehandicapt, ik heb nu eenmaal een groot hart  :P maar Rik wilde jong en gezond om mee te starten. Ik bedoel dus dat het hondje gezond is als ze hier komt. En we moeten nu eenmaal samen beslissen.  Daarnaast ben ik ook niet iemand die voor een hele grote hond zou gaan, of 1 met een karakter met een enorme will-to-please zoals een herder of een Border collie ofzo. Dus Mayla gaat het worden  :) :)  Vanavond ga ik even kijken bij de puppietraining hier in de omgeving  :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door