Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3111787
Lil schreef: Dat pup zijn had ik dus met een NL herplaatser van 1, 5-2 jaar oud van toen (maar) 45 kg. En nu 2 jaar later.  Heeft hij alsnog gedrag dat niet klopt met leeftijd. Gedraagt zich nu als 2 jarige ipv 4 jarige.
Herkenbaar, Sofi was 2 jr toen ze hier kwam en  fysiek zag ze er ook zo uit.
Qua gedrag dacht je eerder aan 4-6 maanden...
#3111821
Ik weet het Astrid! De uitdaging is eigenlijk meer dat ze wel in de tuin plast, wat we niet willen, en niet voorthuis. Vannacht heeft ze niet in de bench geplast, ook niet voorthuis, wel daar gepoept. Jeppe kwispelde toen ze hem wakker maakte :smitten:
#3111897
Nynke schreef: Ik weet het Astrid! De uitdaging is eigenlijk meer dat ze wel in de tuin plast, wat we niet willen, en niet voorthuis. Vannacht heeft ze niet in de bench geplast, ook niet voorthuis, wel daar gepoept. Jeppe kwispelde toen ze hem wakker maakte :smitten:
:smitten: :smitten: :smitten:
#3111932
Nynke schreef: mag zeker Dian, graag zelfs  :P :P :P 

Ik moet even ergens een kleinere bench scoren denk ik. Vanavond hebben we ruim een half uur gewandeld op het eiland van Brienenoord, gaat ze als we een kwartiertje thuis zijn plassen in de achtertuin  ::) ::)

Ze heeft wel weer in het park gepoept vanmiddag  :) :) :)
We ruilen wel om met die in mijn oto ;-)
#3112104
Nynke schreef: Vandaag heeft Mayla voor het eerst in het park geplast  :wiggle: :wiggle: :wiggle: :wiggle: :wiggle: :wiggle: :wavetowel2: :wavetowel2: :wavetowel2: :wavetowel2:  en vannacht niet in de bench !!!
Bij welke ronde was dat... zag je wel lopen hoor vanmorgen om 6.00 uur.. :), ook dan wordt er op je gelet !
Gistermorgen zag ik Andrea wandelen met Rocky.... 6.15....  jaja !! ;D ;D ;D ;D
#3112166
de Meiden schreef: Bij welke ronde was dat... zag je wel lopen hoor vanmorgen om 6.00 uur.. :), ook dan wordt er op je gelet !
Gistermorgen zag ik Andrea wandelen met Rocky.... 6.15....  jaja !! ;D ;D ;D ;D
Jaaaa, had ik het toch goed, ik zwaaide nog hoor maar dat zag je denk ik niet meer  :)
#3112277
Nynke schreef: De eerste puppycursusles ging echt superleuk!! De trainster had het idee dat ze al eerder een paar lessen gevolgd had, misschien??
Fijn!  :)

Onze buitenlandse dame is ontzettend slim. Ik denk dat ze het misschien ook wel nodig had om te kunnen overleven. En dat is met trainen wel een voordeel, want het gaat snel.  ;)
Soms zó snel dat je moeite hebt om het bij te houden.  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door