Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3083836
Lizzy schreef: Ik vind die moestuintjes ge-wel-dig!!!!!!!!!!!! :biggrin2:

Wie spaart ze?

Neeeeeeeeeee, echt niet. Je moet voor 20 verschillende moestuinpotje € 300,00 uitgeven, terwijl een zakje elders € 0,79 kost.
#3083839
*Lia* schreef:
Neeeeeeeeeee, echt niet. Je moet voor 20 verschillende moestuinpotje € 300,00 uitgeven, terwijl een zakje elders € 0,79 kost.
Nog duur, in duitsland betaalde ik voor veel soortej 0,19 cent  :biggrin2: maar an sich vind ik de ap-actie wel leuk, zeker voor de doelgroep...kinderen dus  :biggrin2: kunnen ze mooi leren dat groenten niet in een fabriek gemaakt worden.
#3083845
Ik spaar ze met plezier. Heb er bijna 1 compleet en de dubbelen doe ik of op een tweede bord, of ik zaai er iets van mijn eigen collectie in. Met dank ook aan veel krijgertjes, want zoveel boodschappen doe ik zelf gelukkig ook niet.
#3083846
*Lia* schreef:
Neeeeeeeeeee, echt niet. Je moet voor 20 verschillende moestuinpotje € 300,00 uitgeven, terwijl een zakje elders € 0,79 kost.
Ik spaar ze ook niet echt in de zin van sparen. Maar met de weekendboodschappen ga ik met een moestuintje naar huis en dat vind ik reuze leuk :biggrin2:

Leuker dan die zooi die ze hiervoor hadden!

En OK OK Lique, het is vooral leuk voor kinderen :biggrin2: (het is ook gewoon het kind in mij, hahaha).
#3083855
-Saskia- schreef: :biggrin2: +1

Daarbij: g r o e n t e.... Wasda?!
Haha  :biggrin2:

Ik werk in een groenteverwerkingsbedrijf. Als ik verse groente wil, kan ik het elke dag zó meenemen. Vind ik toch wat handiger  ;D

Toch een hele leuke actie. Ik vind het iig leuker dan dat zegeltjws gespaar waar je eeuwen voor moeten sparen en dan alsnog bij moet betalen  :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door