Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3076374
met zijn eigen topic.

:smitten: :smitten: :smitten:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gister hebben we hem opgehaald bij de fokker, onze kleine Woedelhoun  :biggrin2:
Hij komt uit het tweede outcross nest van de Wetterhoun en zijn vader is een standaard poedel. Dat zou moeten betekenen dat hij een doorgroeiende vacht heeft. Maar we zijn opgelicht, hij verhaard nu al grote witte haren.  >:(  :biggrin2:

Mara en Frummel vonden hem eerst heel erg eng maar dat gaat nu al redelijk goed, Luna vond hem totaal niet interessant en kijkt er nog steeds nauwelijks naar om.
Met Shanti gaat het super goed, vanochtend hebben ze zelfs al even gespeeld:
https://www.facebook.com/video.php?v=397240043782026

Vannacht heeft Boeke al lekker tot 4 uur doorgeslapen, ik niet want elke keer als hij zich omdraaide moest hij daar even bij piepen en kreunen.  :P

En een paar foto's van toen hij nog wat kleiner was (hij weegt al ruim 6kg en wordt morgen 8 weken  :o )
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Shanti en co op zo 05 nov 2017, 22:41, 22 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3076381
Ooooooh wat een droppie! Dat is vast je leukste verjaardagscadeau ooit! (Van Harte nog  :-*)

Ik had al wel wat over het nest gelezen. Wilden jullie al lang hier een hondje van, of is het later zo gekomen?

Leuk dat het al zo goed gaat met Shanti!
Door Shanti en co
#3076391
Bedankt, leukste verjaardag tot nu toe inderdaad.  :D

Mijn moeder zei al een tijdje dat ze als volgende/tweede hond een poedel wilde omdat Shanti zo verschrikkelijk verhaart (was vooral erg toen ze nog brok kreeg). Maar poedels vond ze weer zo poedelig  :P.

Ik vind het hele outcross gebeuren ontzettend interessant en omdat mijn ouders twijfelde over een tweede hond besloot ik in december wat informatie aan de rasvereniging te vragen. Ook op de site en op een forum veel gelezen over de wetterhoun en het leek ons een erg leuk ras, net als de poedel.
Toen de pups geboren waren namen zij weer contact met ons op omdat er nog een paar pups een baasje zochten. Mijn ouders waren er nog niet over uit dus zeiden we voorlopig nee. Na 2 weken besloten ze dat ze toch wel een tweede hond wilde en namen we contact op met de fokker en toen was er nog 1 reutje "over". Omdat we de laatste tijd merkten dat Shanti reuen leuker vind wilde wij het liefst een reu dus dat kwam goed uit.  :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door