Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3397439
Doranto schreef: zo 15 mar 2020, 15:36 Voor het eerst in de tuin gespot: Een koppeltje goudvinken. Beetje moeilijk te zien, maar hij zit op de grond en zij in de struik. :)


20200315_080935.jpg



Een andere gast van vandaag.... ::) ;D
Mmoooooiii! :D
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3397448
eelke schreef: zo 15 mar 2020, 16:39 Ja daag! Die heeft een mooier leven gehad dan de kippen die Joep nu regelmatig eet hoor :biggrin2: we blijven een barf-forum he :D
:biggrin2: Ja, helemaal waar.
Maar het is in de eerste plaats een mooi wild dier. Geen voedsel!

Maar ik denk dat iedereen het wel herkent hoor, dat denken. ::)
Gebruikersavatar
Door pike
#3397456
Doranto schreef: zo 15 mar 2020, 15:36 Voor het eerst in de tuin gespot: Een koppeltje goudvinken. Beetje moeilijk te zien, maar hij zit op de grond en zij in de struik. :)


20200315_080935.jpg



Een andere gast van vandaag.... ::) ;D
Leuk :D Goudvinkje vind ik heel mooi (mannetje althans). Hier een heel enkele keer een paartje gezien. En die fazant, wat grappig. Toevallig had ik er afgelopen week 2x eentje 's ochtends vroeg in de tuin. Voor het eerst. Is weer eens wat anders dan een koolmees ::)
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3397474
Zo trots op mijn mannetje, bijna 11 en laat zich nog steeds zo netjes wassen en trimmen. Hij zit weer strak in het pak. Afbeelding
Hij is nu lekker aan het dollen in de tuin met Bobbie.
Ik vind dat echt ontroerend om te zien. Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3397480
Wat een mooierd!
Misschien hier ook tijd voor een voorjaarsschoonmaak, maar ik ben bang dat ze dat als dierenmishandeling gaan melden ;D

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3397556

Fenixjuh schreef:Wat een mooierd!
Misschien hier ook tijd voor een voorjaarsschoonmaak, maar ik ben bang dat ze dat als dierenmishandeling gaan melden ;D

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Die kans beloop je ja. Bobbie vond het vooral erg interessant, dus die vergat de telefoon te pakken. Afbeelding

Doranto schreef:Hij ziet er prachtig uit!
Ik vind het qua karakter ook heerlijke honden :smitten:
Dank en ja, ook qua karakter heerlijke honden.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door