Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Eef+Stippels
#3378903
Siberienne schreef:Het is verhaartijd :biggrin2:


FAE1A755-08C7-4639-A3AE-C6792FE20BF4.jpeg

;D ;D ;D
Ik zal nooit meer klagen over haren hier, vergeleken met jouw haarpak is het niets :biggrin2:


Aaaahhh wat een schattig eendje, Zurca :smitten: :smitten:
Waarom is in bad zetten niet goed?

Zie Valentijn smullen :-*
Door zurca
#3378905
Ik las op internet dat ze dan onderkoelt kunnen raken maar ook kunnen ze verdrinken als de laag water te diep is. Ze worden door de moeder "ingevet" en mede daardoor blijven ze de eerste tijd drijven.
Nu had ik maar een klein laagje water in bad gedaan en zelfs een stuk droog gelaten maar heb 'm er toch uitgehaald en bij een kruik gezet. Eten had ik helaas niet voor 'm, ja brood maar dat is ook slecht. Dus hij/zij heeft ff zonder eten gezeten maar gezien hoe kwiek tie was toen ik uit mijn werk kwam denk ik wel dat tie het gaat halen.
Door zurca
#3378906
Eef+doggies schreef:;D ;D ;D
Ik zal nooit meer klagen over haren hier, vergeleken met jouw haarpak is het niets :biggrin2:

Nou inderdaad.... Wat een haar zeg :o ;D
Door Eef+Stippels
#3378907
zurca schreef:Ik las op internet dat ze dan onderkoelt kunnen raken maar ook kunnen ze verdrinken als de laag water te diep is. Ze worden door de moeder "ingevet" en mede daardoor blijven ze de eerste tijd drijven.
Nu had ik maar een klein laagje water in bad gedaan en zelfs een stuk droog gelaten maar heb 'm er toch uitgehaald en bij een kruik gezet. Eten had ik helaas niet voor 'm, ja brood maar dat is ook slecht. Dus hij/zij heeft ff zonder eten gezeten maar gezien hoe kwiek tie was toen ik uit mijn werk kwam denk ik wel dat tie het gaat halen.
Ah zo. Dan lijkt inderdaad bij een kruik zetten een betere optie :)

Hopelijk groeit ie uit tot een grote blije eend :D
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3378910
Siberienne schreef:Het is verhaartijd :biggrin2:


FAE1A755-08C7-4639-A3AE-C6792FE20BF4.jpeg
Daar was ik ook al achter ! :o
Eef+doggies schreef:

;D ;D ;D
Ik zal nooit meer klagen over haren hier, vergeleken met jouw haarpak is het niets :biggrin2:
zurca schreef: Nou inderdaad.... Wat een haar zeg :o ;D
Ik vind het wel meevallen ;D ;D ;D ;)
Door Siberienne
#3378920
pearlsofpassion schreef:Ik eerlijk gezegd ook. :-[
Van m'n katten komt minstens eens per jaar in verhouding (!) evenveel vanaf.
Ja maar dit is de oogst van effe tussendoor 10 minuten harken vd loszittende haren. Niet de hele oogst :) ik ben nog laaaaaang niet klaar. En ik had hem nog uitgekamd en geblazen voor hij twee weken naar pension ging en daar hebben ze ook nog geborsteld.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3378921
Siberienne schreef:Ja maar dit is de oogst van effe tussendoor 10 minuten harken vd loszittende haren. Niet de hele oogst :) ik ben nog laaaaaang niet klaar. En ik had hem nog uitgekamd en geblazen voor hij twee weken naar pension ging en daar hebben ze ook nog geborsteld.
Ah ja, OK. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3379007
Na een regenachtige ochtend schijnt nu de zon. Daar wilde iedereen (behalve ons kleine nachtbrakertje natuurlijk) wel even van genieten.
IMG_1458klein.jpg
IMG_1458klein.jpg (499.03 KiB) 1906 keer bekeken
IMG_1447klein.jpg
IMG_1447klein.jpg (601.19 KiB) 1906 keer bekeken
IMG_1405klein.jpg
IMG_1405klein.jpg (768.15 KiB) 1906 keer bekeken
Door fransbulletje
#3379008
Kaela schreef:Na een regenachtige ochtend schijnt nu de zon. Daar wilde iedereen (behalve ons kleine nachtbrakertje natuurlijk) wel even van genieten.

IMG_1458klein.jpg

IMG_1447klein.jpg

IMG_1405klein.jpg
Mooie foto's!
#3379023
Ik heb er nog eentje van mezelf... van de Keiler, gemaakt door de kickboksleraar voor de Stentor AfbeeldingAfbeelding

Opperste concentratie en ik herken die uitdrukking zo vreselijk van mijn vader! (En dat vind ik dan weer erg leuk, hij is dit jaar 16 jaar geleden overleden)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3379325
Happy birthday Tungsten! Jeetje, dat had je een jaar geleden toch niet verwacht, hoe gaat het met hem?

Valentijn heeft de ingang zijn kokosnoot gepimpt. Knap kereltje ;D
fullsizeoutput_4ef.jpeg
fullsizeoutput_4ef.jpeg (2.66 MiB) 1746 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door