Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door koekje
#3421415
Het laatste kind. Hij mag nog echt heel lang baby zijn.
En wat doet hij?:
IMG_3582.JPG
IMG_3582.JPG (2.02 MiB) 1215 keer bekeken
Met sinds een paar dagen 7 maanden gaat hij al 1,5 week staan en wilde gisteravond het karretje beklimmen. Nergens goed voor!
Gebruikersavatar
Door koekje
#3421416
Zien jullie trouwens die speelgoedsoep op de achtergrond? Nu weet ook gelijk iedereen wat ik in de avond doe (opruimen, zodat ze de volgende dag alles weer uit de kasten kunnen trekken).
Door eelke
#3421419
koekje schreef: do 11 mar 2021, 08:43 Het laatste kind. Hij mag nog echt heel lang baby zijn.
En wat doet hij?:
IMG_3582.JPG
Met sinds een paar dagen 7 maanden gaat hij al 1,5 week staan en wilde gisteravond het karretje beklimmen. Nergens goed voor!
Nou zeg! Dat slaat echt nergens op! Zitten en kruipen, gij!
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3421420
koekje schreef: do 11 mar 2021, 08:43 Het laatste kind. Hij mag nog echt heel lang baby zijn.
En wat doet hij?:
IMG_3582.JPG
Met sinds een paar dagen 7 maanden gaat hij al 1,5 week staan en wilde gisteravond het karretje beklimmen. Nergens goed voor!
;D ;D ;D
Hij wil ook groot zijn zoals zijn zus en broers. :cool:
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3421421
koekje schreef: do 11 mar 2021, 08:48 Zien jullie trouwens die speelgoedsoep op de achtergrond? Nu weet ook gelijk iedereen wat ik in de avond doe (opruimen, zodat ze de volgende dag alles weer uit de kasten kunnen trekken).
Ja, zo ziet het er hier ook vaak uit.
We zien het al niet meer, valt pas op als we, net als jij, een foto van iets anders nemen en de troep op de achtergrond zien. :-[
Door smulpaap
#3421437
Fenixjuh schreef: ma 08 mar 2021, 18:33 IMG-20210308-WA0002.jpg

Wij zitten in een 5-weken sprong, dus ik heb me met eten, drinken, baby en afleiding op de bank geïnstalleerd :smitten: :D

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Ah wat een lief plaatje
Door smulpaap
#3421439
koekje schreef: do 11 mar 2021, 08:48 Zien jullie trouwens die speelgoedsoep op de achtergrond? Nu weet ook gelijk iedereen wat ik in de avond doe (opruimen, zodat ze de volgende dag alles weer uit de kasten kunnen trekken).
:biggrin2: ja,hoor herkenbaar.
Mijn zoon en schoondochter hebben er ook aardig wat werk aan om de boel weer op te ruimen
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3421481
koekje schreef:Het laatste kind. Hij mag nog echt heel lang baby zijn.
En wat doet hij?:
IMG_3582.JPG
Met sinds een paar dagen 7 maanden gaat hij al 1,5 week staan en wilde gisteravond het karretje beklimmen. Nergens goed voor!
Aaah, Koekje wat een verschrikking... :'(
Ik zou het liefst ook nu stoppen met kind eten geven, dan blijft ze altijd zo klein, maarja, dat schijnt ook niet goed te zijn... ::) ;D
Gebruikersavatar
Door pike
#3421675
Fenixjuh schreef: do 11 mar 2021, 20:14 Aaah, Koekje wat een verschrikking... :'(
Ik zou het liefst ook nu stoppen met kind eten geven, dan blijft ze altijd zo klein, maarja, dat schijnt ook niet goed te zijn... ::) ;D
Er bestaat vast wel zoiets als een anti-groei hormoon :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door