Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Aprilsnow
#3008342
Hope schreef: Als je dan toch naar de dierenarts in Someren moet en de zon piept nog even tussen de wolken door, kan je natuurlijk net zo goed een heerlijke wandeling maken...

Afbeelding

Het was een nogal spontane actie dus alleen mijn telefoon mee en geen fototoestel.
Daarom maar 1 foto van Nelson zelf, hij ging veel te hard. Voor je 'klik' hoorde was hij uit beeld  :biggrin2:
Afbeelding
Waar in Someren is dat?? Someren is niet zo ver van ons en we zoeken nog steeds naar plekjes waar we met ons trubbelkind naar toe kunnen.
Komen er veel honden (hij is nog niet zo goed in de combinatie aan de lijn en honden  :-[)
Gebruikersavatar
Door Hope
#3008506
odradaatje schreef: Waar in Someren is dat?? Someren is niet zo ver van ons en we zoeken nog steeds naar plekjes waar we met ons trubbelkind naar toe kunnen.
Komen er veel honden (hij is nog niet zo goed in de combinatie aan de lijn en honden  :-[)
Het Keelven in Someren, aan de provinciale weg bij Someren-(heeze). Je kan er prima parkeren, er lopen diverse gemarkeerde wandelroutes.
Officieel mogen honden er niet los. Vandaag heb ik Nelson rond het meer los gehad omdat er verder niemand was. Ik ben twee (loslopende) jackrussels tegengekomen op het stuk waar ik Nelson had aangelijnd. Ze negeerden hem volledig. Verder ben ik er geen honden tegen gekomen.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3009252
Mee-eter op het vogelvoerplankje, rond een uur of zes vanavond.  Die hadden we nog niet eerder gezien, zo in het daglicht!
Zolang ze buiten blijven eten is het goed.  ;)


Afbeelding


Vage foto want van afstand en door het vieze keukenraam.  :D



Van Moyra vandaag geen leuke foto's want die heeft alleen maar buiten in het donker of in de regen gelopen, of thuis liggen slapen.  ::) ;D
Door K&D
#3009279
Maxi's 3-tal schreef: Op 9 hoog wonen geeft een erg mooi uitzicht!
Afbeelding
Een prachtige lucht. Maar wat een drukte daarboven. Eentje had zo te zien een flinke borrel op. :biggrin2:
Door eelke
#3009305
koekje schreef: Wat een schattig lekker muisje, denkt Sien!








Weten jullie nog, dat hondenbankje wat ik had gekocht?  ::) Verder wel schattig enzo, ze liggen nooit tegen elkaar aan.

Afbeelding
Door Ruisje
#3009324
eelke schreef:







Weten jullie nog, dat hondenbankje wat ik had gekocht?  ::) Verder wel schattig enzo, ze liggen nooit tegen elkaar aan.

Afbeelding
Ja, dat weet ik nog. Zit je nu zelf op zeker? :biggrin2:
Ze liggen inderdaad heel lief samen, maar je bent wel je hoekbank kwijt. ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door