Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3380294
Siberienne schreef:
leuke, mooie, lieve en schattige foto's weer hier.

Oooooh misschien moet ik toch naar de Lidl! Shadow pikt nu steeds mijn stretcher in :)
Ik wilde dat bed de vorige keer al, heel Zwolle afgeraced, nergens meer in een Lidl zo’n bed en online waren ze uitverkocht. En nu waren ze online weer uitverkocht, en heb ik hem online via Duitsland moeten bestellen.....
Door fransbulletje
#3380297
constance.blokzijl schreef:Ik wilde dat bed de vorige keer al, heel Zwolle afgeraced, nergens meer in een Lidl zo’n bed en online waren ze uitverkocht. En nu waren ze online weer uitverkocht, en heb ik hem online via Duitsland moeten bestellen.....
Hier lagen er nog 3 in de winkel maar online waren ze ook leverbaar.
#3380298
fransbulletje schreef:
Hier lagen er nog 3 in de winkel maar online waren ze ook leverbaar.
Dat is toch raar! Ik heb gekeken en online waren ze uitverkocht, daarom heb ik hem via Duitsland gekocht.
Door fransbulletje
#3380320
constance.blokzijl schreef:Dat is toch raar! Ik heb gekeken en online waren ze uitverkocht, daarom heb ik hem via Duitsland gekocht.
Was vorige week, nu inderdaad online uitverkocht.
Door zurca
#3380326
En Karin?! Kan je hem bekijken tijdens het slapen of heeft hij een andere slaapplaats gezocht?

Edit; ik had gisteren een bijzondere ontmoeting in het bos...
DSC_0289-01.jpeg
DSC_0289-01.jpeg (3.06 MiB) 1715 keer bekeken
#3380332
fransbulletje schreef:
Was vorige week, nu inderdaad online uitverkocht.
Oh en ik heb zondag inderdaad online gekeken....
Ach maakt niet uit, ik (of eigenlijk Lola) heeft er 1 en ze ligt er graag op!
#3380333
zurca schreef:En Karin?! Kan je hem bekijken tijdens het slapen of heeft hij een andere slaapplaats gezocht?

Edit; ik had gisteren een bijzondere ontmoeting in het bos...
DSC_0289-01.jpeg
Oh wow!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3380339
zurca schreef:En Karin?! Kan je hem bekijken tijdens het slapen of heeft hij een andere slaapplaats gezocht?

Edit; ik had gisteren een bijzondere ontmoeting in het bos...
DSC_0289-01.jpeg
Wat is dat dan?
Door zurca
#3380340
Kaio schreef:Wat is dat dan?
Een boommarter.

Pippa had 'm eerder door dan ik. Hij zat onderaan een boom. Pippa ging er naar toe en ik zag alleen een pluimstaart. Eekhoorn dacht ik, hij schoot de boom in en kwam toen weer te voorschijn...geen eekhoorn dus,
Was heel nieuwschierig en ging rustig naar Pippa zitten kijken. Ook toen ik onderaan de boom stond bleef tie zitten.. Ik gok dat een jong exemplaar was want meestal zijn ze vrij schuw. Had er ook nog nooit eentje gezien.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3380341
zurca schreef: Een boommarter.

Pippa had 'm eerder door dan ik. Hij zat onderaan een boom. Pippa ging er naar toe en ik zag alleen een pluimstaart. Eekhoorn dacht ik, hij schoot de boom in en kwam toen weer te voorschijn...geen eekhoorn dus,
Was heel nieuwschierig en ging rustig naar Pippa zitten kijken. Ook toen ik onderaan de boom stond bleef tie zitten.. Ik gok dat een jong exemplaar was want meestal zijn ze vrij schuw. Had er ook nog nooit eentje gezien.
Nee heb ik inderdaad ook nog nooit gezien :biggrin2: , zo op foto lijkt het wel een beetje op een koala, maar die hoor je hier zeker niet tegen te komen ;) :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door