Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3422699
Eef+Stippels schreef: zo 28 mar 2021, 16:23 Wat leuk!

Ligt bij de volgende foto de puzzel op de grond? :cool:
Of is Otje niet zo'n kat?
Als ze knuffelig is niet. Maar Otje weet echt heel goed hoe ze ons kan irriteren en een van haar acties is dan over de puzzel heen rennen zodat alles door de kamer vliegt. Dat doet ze dan echt vol overgave, dus dan kan ik zo ongeveer opnieuw beginnen met de puzzel.

Ze is toch zo leuk ::) ;D
Door Siberienne
#3422700
Geweldige foto van Otje!

We kijken uit naar de lente - maar het duurt nog even voor het ijs weg is..
5DC1EC8A-9292-4C1B-B426-3132C6637AD4.jpeg
5DC1EC8A-9292-4C1B-B426-3132C6637AD4.jpeg (2.28 MiB) 961 keer bekeken
D16423DB-871D-4569-B31B-E4BFC2322DF8.jpeg
D16423DB-871D-4569-B31B-E4BFC2322DF8.jpeg (5.39 MiB) 961 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3422908
Oh wat leuk! Mag jij dat zomaar pakken? :o :D
Zijdehoentjes? Of wat anders ?
Oh echt heel leuk!

Hier liggen al een week 6 eitjes in het favoriete nest waarin ze ook leggen, maar niets. Geen aanstalten tot broeds worden. Natuurlijk weer net niet als je het wil.. ::) Ik heb wel de indruk dat ze een paar keer per dag even gaat rommelen..

Heb jij enig idee hoe lang je normaal eitjes moet laten liggen om een hen broeds te laten worden? Of is dat heel variabel? Ik kijk natuurlijk naar de 2 cochin krielen hiervoor.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3422930
Ja, normaal worden ze zonder eieren ook een paar keer per jaar broeds. Alleen niet als je't wil natuurlijk. ::)

Dat wordt vast een heel mooi kipje! :)
Ik kan me wel niets voorstellen bij een Brahma haan op zo'n kleine hen. :o Leuk te weten dat het ook lukt als zo'n kuiken met een grote vader (dat dus zelf ook groter wordt dan mama) moet ontwikkelen in een klein eitje. Als ik naar die cochin eitjes kijk snap ik niet hoe zo'n kuikentje daarin kan passen. Sure, ze zijn bij de geboorte wat kleiner, maar zoveel scheelt dat toch niet...
Door Eef+Stippels
#3423081
Kaela schreef: ma 29 mar 2021, 09:07 Als ze knuffelig is niet. Maar Otje weet echt heel goed hoe ze ons kan irriteren en een van haar acties is dan over de puzzel heen rennen zodat alles door de kamer vliegt. Dat doet ze dan echt vol overgave, dus dan kan ik zo ongeveer opnieuw beginnen met de puzzel.

Ze is toch zo leuk ::) ;D
;D ;D

@Hanna; wat een scheetjes :smitten:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door