Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3380811
smulpaap schreef:Je hoeft mij niets uit te leggen :biggrin2: Eenmaal een Russell altijd een Russell :D :-*
Met het klimmen der jaren worden ze nog veel liever
En ja de ruwharige heeft mijn hart ook gestolen
Hier nog een paar van jolige Julia :biggrin2:
m.dam 243.JPG
m.dam 243.JPG (3.75 MiB) 1899 keer bekeken
m.dam 068.JPG
m.dam 068.JPG (3.8 MiB) 1899 keer bekeken
m.dam 054.JPG
m.dam 054.JPG (3.65 MiB) 1899 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door pike
#3380841
zurca schreef: Oh Karin... Dat je dat aandurft zo'n Ukkie op d vloer! Wel gaaf voor hem, wat een grote wereld zal dat voor hem zijn.
Mijn hamsters liepen ook altijd over de vloer. En hard dat ze konden :D Ik "verstopte" altijd her en der wat om onderweg te hamsteren en ze genoten met volle teugen! Ik had gelukkig geen Otje ::) maar mijn eerste hamster moest wel de aandacht delen met mijn Duitse Herder. En die waakte over mijn hamstertje, want waar baasje gek op was daar mocht niemand aan komen :cool:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3380847
Eens even zien of ze wel de goede instellingen gebruikt om een mooie foto van mij te maken!
3BF0D995-8E32-493F-A1E2-2F00F9BC321F.jpeg
3BF0D995-8E32-493F-A1E2-2F00F9BC321F.jpeg (2.46 MiB) 1850 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door pike
#3380933
Kaela schreef:Eens even zien of ze wel de goede instellingen gebruikt om een mooie foto van mij te maken!

3BF0D995-8E32-493F-A1E2-2F00F9BC321F.jpeg
Scheetje!!

Maar deze muis mag er ook wezen:
fullsizeoutput_5c33.jpeg
fullsizeoutput_5c33.jpeg (893.39 KiB) 1752 keer bekeken
Door zurca
#3380940
Jolige Julia is ook een leukerd :-*
Straks zijn de rollen omgedraaid Karin, maakt Valentijn een foto van jou :biggrin2:
Diego....wat is het toch een prachtige hond :smitten: :smitten:
En die muis, haha wat een nieuwschierig aagje ;D Leuk dat je 'm zo op de foto kon zetten!
Gebruikersavatar
Door pike
#3380957
zurca schreef:Jolige Julia is ook een leukerd :-*
Straks zijn de rollen omgedraaid Karin, maakt Valentijn een foto van jou :biggrin2:
Diego....wat is het toch een prachtige hond :smitten: :smitten:
En die muis, haha wat een nieuwschierig aagje ;D Leuk dat je 'm zo op de foto kon zetten!
Maanden heb ik daarop zitten wachten!

Maar gisteren kreeg ik muizen op een presenteerblaadje. Ik was planten aan het sproeien, en de boel goed onder aan het zetten want het is hier gort en grot droog. Zie ik ineens in een ooghoek wat bewegen. Komt daar een muis met twee jonkies tevoorschijn, helemaal doorweekt... Blijkbaar had ik hun nestplaats onder water gezet. Snel een paar foto's maar toen werd de kleinste beetgenomen en ging moeder muis er vandoor, de grootste hing aan een achterpoot vast om bij te blijven. Ik zag ze nergens meer. Maar later ging ik nog eens kijken waar ze gebleven konden zijn, en toen vond ik de twee jonkies, die waren verstopt in een hoekje van het terras achter een parasol die daar geparkeerd stond. Waarschijnlijk was moeders een nieuw plekje zoeken, of het oude aan het opkalefateren. Later ben ik nog eens gaan kijken maar toen waren ze verdwenen.
fullsizeoutput_5c53.jpeg
fullsizeoutput_5c53.jpeg (392.25 KiB) 1705 keer bekeken
fullsizeoutput_5c4d.jpeg
fullsizeoutput_5c4d.jpeg (1.07 MiB) 1705 keer bekeken
fullsizeoutput_5c52.jpeg
fullsizeoutput_5c52.jpeg (1.28 MiB) 1705 keer bekeken
Door zurca
#3380994
Ohhh echt zo super schattig die muisjes. Woelmuizen zijn het geloof ik?

Tijdje terug besloot ik dat Pippa haar zandbak anders moest. Ik zand eruit scheppen en toen zag ik ineens iets bewegen...moedersmuis met jong. Shipssss ik had het nest verstoord. Ik heb letterlijk al het zand door mijn handen laten gaan om alle kinders te vinden. Vijf stuks vond ik er. Ik heb ze in een laag bakje gedaan met fleecekleed. Dat onder het hout in het houthok geschoven waar moeders met jong verdwenen was. Paar uur later was alles weg, inclusief de walnoten die ik er bij had gestopt. Hopelijk hebben ze get gered....vond het best rot.
Gebruikersavatar
Door pike
#3381016
zurca schreef:Ohhh echt zo super schattig die muisjes. Woelmuizen zijn het geloof ik?
Gewone bosmuis - Apodemus sylvaticus ;)
Tijdje terug besloot ik dat Pippa haar zandbak anders moest. Ik zand eruit scheppen en toen zag ik ineens iets bewegen...moedersmuis met jong. Shipssss ik had het nest verstoord. Ik heb letterlijk al het zand door mijn handen laten gaan om alle kinders te vinden. Vijf stuks vond ik er. Ik heb ze in een laag bakje gedaan met fleecekleed. Dat onder het hout in het houthok geschoven waar moeders met jong verdwenen was. Paar uur later was alles weg, inclusief de walnoten die ik er bij had gestopt. Hopelijk hebben ze get gered....vond het best rot.
Gelukkig overkomt het niet mij alleen. Ik vond het ook zo sneu, die kletsnatte kleintjes, en was blij dat ik ze later mooi droog zag zitten. Snel een foto en parasol er weer voorgezet. Maar wat is zo’n muizenmoeder dan zorgzaam voor haar kroost.
Door zurca
#3381029
pike schreef:Gewone bosmuis - Apodemus sylvaticus ;) .
.

Oh toch? Vind de oortjes zo klein maar dat zal misschien zo lijken op de foto. Maar vandaar dat ik aan een woelmuisje dacht ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door