Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3382018
zurca schreef:Haha... "wa's dat voor vreemde vogel zo vroeg in de ochtend?!" zie je die ganzen denken :biggrin2:
Fenixjuh, nog gefeliciteerd met Snow!
Sinds we in deze wijk wonen begrijp ik waarom ganzen voor bewaking gehouden worden! Die zijn nog alerter dan onze Harry en die is heel waaks.
Dit zijn de wijkganzen die hier rond scharrelen, in deze wijk veel water en ik vind het super leuk! Het is alleen echt oppassen als ze net kuikentjes hebben, dan is deze afstand nog niet ver genoeg Afbeelding
Door Eef+Stippels
#3382039
Aaahh lekker zwemmen, Pippa :D
Daarna in bad lijkt mij ook wel dubbel, je had juist al heel slim zelf gebadderd :D :biggrin2:

Gefeliciteerd met Snow!

Wat een mooie halsband, Constance :)
Leuk al die ganzen!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3382071
Charllie heeft ons braaf een zalfje laten smeren vandaag. Hij vond het wel heel stom, dus of het zo lang gaat lukken als de dierenarts aangaf, dat weet ik niet. Maar de wond ziet er al veel beter uit als vanmorgen.
9707281D-792C-430C-AD02-F7B85DB8AD89.jpeg
9707281D-792C-430C-AD02-F7B85DB8AD89.jpeg (2.26 MiB) 1577 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door pike
#3382077
Kaela schreef:Charllie heeft ons braaf een zalfje laten smeren vandaag. Hij vond het wel heel stom, dus of het zo lang gaat lukken als de dierenarts aangaf, dat weet ik niet. Maar de wond ziet er al veel beter uit als vanmorgen.

9707281D-792C-430C-AD02-F7B85DB8AD89.jpeg
Ai dat is een aardig gat :-X hopelijk geneest het snel met de zalf.
#3382180
Beterschap voor Charlie!
Eef+doggies schreef:
Wat een mooie halsband, Constance :)
Leuk al die ganzen!
Dat is Lola’s koelband, van Aquacoolkeeper. Qua prijs rond een tientje geloof ik in haar maat (XL)
Je maakt hem nat met koud water, de gelballetjes nemen het koude water op dus de band wordt droog waardoor de vacht niet gaat broeien en geeft haar een lekker koele hals. Met deze temperaturen heeft ze dat ding ook bijna 24/7 om... ze is inmiddels 9 1/2 en dit is wel heel erg warm. Gelukkig heeft ze veel baat bij de band!
Door Eef+Stippels
#3382314
constance.blokzijl schreef: Dat is Lola’s koelband, van Aquacoolkeeper. Qua prijs rond een tientje geloof ik in haar maat (XL)
Je maakt hem nat met koud water, de gelballetjes nemen het koude water op dus de band wordt droog waardoor de vacht niet gaat broeien en geeft haar een lekker koele hals. Met deze temperaturen heeft ze dat ding ook bijna 24/7 om... ze is inmiddels 9 1/2 en dit is wel heel erg warm. Gelukkig heeft ze veel baat bij de band!
Ik dacht dat koelbanden er alleen in het blauw waren :biggrin2:
Deze is erg mooi! En ook niet duur.
Fijn dat ze er veel baat bij heeft!

Ik heb vorig jaar meerdere koelmatten voor de dames besteld, maar geen enkele deed echt wat...
Een natte handdoek gaf meer koelte.
Maar dit werkt dus met een andere techniek.. Misschien toch proberen.
#3382316
Eef+doggies schreef:
Ik dacht dat koelbanden er alleen in het blauw waren :biggrin2:
Deze is erg mooi! En ook niet duur.
Fijn dat ze er veel baat bij heeft!

Ik heb vorig jaar meerdere koelmatten voor de dames besteld, maar geen enkele deed echt wat...
Een natte handdoek gaf meer koelte.
Maar dit werkt dus met een andere techniek.. Misschien toch proberen.
Matten doen ze hier ook niet aan, de tegels zijn blijkbaar koel genoeg om op te liggen. Maar die banden heb ik al wat aardig jaartjes, dit is inmiddels de 2e die Lola heeft. ‘Vroeger’ en dat is dacht ik toch echt al wel een jaar of 6 geleden was alleen camo kleur en met streepjes geloof ik. Nu hebben ze veel meer keuze en vond ik de roze bloemen erg leuk voor d’r. Ze gaan een jaar of 3 a 4 mee. Beetje afhankelijk van het weer natuurlijk.
De enige maar is; ze kunnen er niet mee zwemmen Afbeelding dan zuigt hij zo vol dat ze knappen
Ik ben echt al jaren heel blij met de aqua coolkeeper Afbeelding
Na de zomer laat je ze gewoon goed drogen, en opruimen en het jaar erop weer gebruiken!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3382326
Ruim 30 km gefietst, langs de bijzondere schaopedobbe, door de bossen en langs de verstandige schaapjes die heerlijk in de schaduw lagen.
7A6E9945-E5A4-4AE6-B8DF-66CF464269D2.jpeg
7A6E9945-E5A4-4AE6-B8DF-66CF464269D2.jpeg (5.57 MiB) 1471 keer bekeken
551E9051-1AD9-4A51-9FE5-C7CF46BE4720.jpeg
551E9051-1AD9-4A51-9FE5-C7CF46BE4720.jpeg (5.41 MiB) 1471 keer bekeken
5B387C2E-D775-4438-8633-CB0C78503AEC.jpeg
5B387C2E-D775-4438-8633-CB0C78503AEC.jpeg (4.66 MiB) 1471 keer bekeken
Door Eef+Stippels
#3382407
constance.blokzijl schreef:Matten doen ze hier ook niet aan, de tegels zijn blijkbaar koel genoeg om op te liggen. Maar die banden heb ik al wat aardig jaartjes, dit is inmiddels de 2e die Lola heeft. ‘Vroeger’ en dat is dacht ik toch echt al wel een jaar of 6 geleden was alleen camo kleur en met streepjes geloof ik. Nu hebben ze veel meer keuze en vond ik de roze bloemen erg leuk voor d’r. Ze gaan een jaar of 3 a 4 mee. Beetje afhankelijk van het weer natuurlijk.
De enige maar is; ze kunnen er niet mee zwemmen Afbeelding dan zuigt hij zo vol dat ze knappen
Ik ben echt al jaren heel blij met de aqua coolkeeper Afbeelding
Na de zomer laat je ze gewoon goed drogen, en opruimen en het jaar erop weer gebruiken!
Ja, hartstikke leuk! :)

Goed om te weten dat ie kan knappen.
Ik ga er naar kijken!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door