Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3033280
Olaf heeft de gehoor test doorstaan en geslaagd.

Ik begin mezelf weer terug te vinden, pas mijn eigens kleren weer, inmiddels 12 kg afgevallen, ik was maar 8 kg aangekomen, het ziek zijn heeft er flink ingehakt, mentaal en lichamelijk. Eerst de zwangerschapsvergiftiging en toen de koorts met zkh opname. Mijn vader is hier in huis, zo fijn.

Met Olaf gaat het super, drinkt netjes de fles leeg en meld zich om de 4 uur. Hij kan zijn hoofd al optillen.
#3033650
Fijn dat je weer een beetje bent opgeknapt Urs! Blijf het wel rustig aan doen en forceer niets, je bent immers nog steeds in je kraammaand.



Ik zit met de handen in het haar mbt de pampers.
Vanmiddag weer een strontexplosie, dus Vera in bad gedaan. Iets na 6en kreeg ze een schone pamper en nog geen 2 uur later heeft ze weer een doorgelekte plek in haar pak. Ik weet niet wat er gelekt heeft (plas of weer kak), ik zit heel fout te wachten totdat meneer zo thuis is. Het lukt me niet om haar weer in mn eentje in bad te doen.
Ze heeft vanmiddag 1/3 peer gegeten en de rest van de dag gewoon tiet; niets geks dus.
Volgens mij heeft Vera eenzelfde hoeveelheid aan garderobe nodig als Dwayne. Ik heb niet eens tijd gehad om de schone kleren te strijken.
#3033659
Nee, nog steeds 4+ van Active Fit. Dat is op zich wel ruim, want ze is nog net geen 9 kilo, waar de pamper mee begint.
Ik heb een tijdje geleden al eens zitten nadenken over bzc, maar dat toch maar niet gedaan. Meneer zag het niet zo zitten en mij lijkt het ook erg intensief. Ik wil niet dat ze het idee krijgt dat ze alleen wat op een potje mag doen en daarom het gaat ophouden terwijl dat nog niet lukt en fysiek nog niet zo goed is. Ze begint zich nu pas een beetje bewust te worden van haarzelf en dat zij en ik 2 aparte personen zijn (beginnende eenkennigheid). Ze geeft zelf ook totaal geen signalen dat ze iets moet doen, hoogstens een signaal als het te laat is in de vorm van een doorgelekt pak.
Komt er nog eens bij dat we het binnenkort erg druk gaan krijgen met verhuis en klussen. En ik heb nog geen potje. Gewone potjes zullen te groot voor haar zijn, ze is immers baby en geen peuter.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door