Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3054265
Jantina schreef: Voor het eerst naar Peutergym geweest zojuist. Hij vond het erg leuk! Doen jullie ook al iets met je kleintje? Muziek op schoot lijkt me ook erg leuk maar wordt hier in de buurt niet gegeven.
Wij gaan al ruim een jaar babyzwemmen, https://www.facebook.com/#!/tessrooijakkers/photos/pcb.753985161343707/753984844677072/?type=1&theater. Ik zou ook graag iets van peutergym/dansen gaan doen, maar werk maandag tot en met donderdag. En vrijwel alles wordt doordeweeks gegeven :(
#3054276
Ik heb Muziek op Schoot gedaan met Juliette. Ze was toen nog geen anderhalf jaar. Het is een leuke manier om samen ergens mee bezig te zijn en het valt of staat natuurlijk met de juf.

Op zich ben ik ook geïnteresseerd in peutergym maar Juul is nog te jong (wordt in juni 2). En wij zwemmen met enige regelmaat op zondag en dat is ook leuk.
#3054359
Jantina schreef: Ivonne, hier mag je beginnen als ze een beetje stabiel lopen. Fedde is 16 maanden nu. Misschien dat er bij jullie ook wel een vereniging zit die zo werkt?
goh geen idee.... zal dat eens uitzoeken (ik durf te zeggen dat ze meer dan stabiel loopt en rent en ook springen wordt hard geoefend) Bedankt!


(enne.... gister leek popje beter maar vandaag toch weer spugen dus ik en mijn kleintje konden de kleren weer uit en onder de douche....  :-[ :-X :-\. Toch iets hardnekkiger buikgriepje dan ik dacht)
#3054543
wenche schreef: Ik ga al vanaf Evi 7 weken is met haar naar baby zwemmen.. Vandaag nog geweest en ze vind het heerlijk... Baby 2 moet daar straks ook maar aan geloven :p


Sent from my iPad using Tapatalk
Zeg je nu dat er een baby 2 aan zit te komen?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door