Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3056394
19 mnd  :) en thnxs voor de felicitaties.
Vind t nog wel spannend hoor, eerst de echo afwachten 21 januari.
Ik heb al een enorme plofbuik, echt niet normaal.
Kan t haast niet meer verborgen houden.....
Laatst gewijzigd door Else op zo 11 jan 2015, 22:42, 1 keer totaal gewijzigd.
#3056398
Zeker niet lullig bedoeld, ik vraag het me gewoon af:
Jullie (Else, Wenche, Tamara ook) zijn wel weer snel zwanger geworden. Met speciale reden? Ik moet er zelf namelijk nog even niet aan denken. Ik ga pas nadenken of ik echt wel een 2e wil als Vera een jaar is. Plannen e.d. daarvan (voor zover dat kan) niet voor deze zomer.
#3056405
Ja heel bewust (maar wel mega snel) zwanger geworden, weer met behulp van clomid in 1 X  :o
Ik kan echt weer uitkijken naar de zwangerschap, bevalling, kraamtijd en een nieuw lief minimensje.
Tja waarom, Ik weet t niet maar mn eierstokken rammelden gewoon alweer  8)
Ook wel spannend en misschien zwaar twee zo vlot achter elkaar maar lijkt me ook een uitdaging.
Ik zou uiteindelijk denk ik 3 kindjes willen (als het allemaal goed mag gaan en  misschien denk ik er na de tweede wel anders over) en qua risico's etc hoop ik voor m'n 35ste 'klaar' te zijn. Ook een kleine reden die meespeelt al ben ik pas 31...
Maar goed voor t zelfde geld duurde het heel lang voordat ik zwanger zou worden.
#3056410
Ik zou zelf nu nog geen 2de willen. Dat is me te snel. Zijn genoeg die het inderdaad wel zo vlot willen. Ik denk dat als Dwayne 2 jaar is wij aan een 2de gaan denken.
Dan zou er ongeveer 3 jaar tussen zitten als de 2de geboren word.

Dwayne kost me op het moment genoeg energie ;D
#3056415
Wij hebben een vrij intensieve opvoedingsstijl, ik zie hier ook even niet in hoe daar een 2e in zou passen. Aan de andere kant, er 'doen' wel meer mensen hier toch AP...
Samen slapen valt uit te breiden met een cosleeper, tandemvoeden is ook te doen in theorie, net als dubbeldragen. Maar ik zou nu bij een 2e veel minder responsief kunnen handelen en ik weet niet of ik dat wel zou willen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door