Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3264620
Ik ben naar de dokter geweest en heb iets meegekregen tegen het zuur. Dat kan ik geven als hij last heeft.
Aan de hand van zijn gedrag denken we wel niet dat de oprispingen heb echt pijn doen. Hij is meer een bijwerking van zijn hikken.
We hebben ook probiotica gekregen. Hopelijk helpt dat wat voor zijn vertering.

Hij lijkt meer last te hebben van krampen. Dat was na de tips hier een stuk beter. Een aantal dagen was hij veel minder huilerig ed. Nu sinds een paar dagen weer iets meer.
Het zou wel eens kunnen dat het toch aan sinaasappel ligt want de dagen dat het beter ging is net toen ik die uit mijn dieet geschrapt had. Sinds ik het terug eet gaat het weer minder. Kan toeval zijn maar ik ga het toch nog eens testen.
De tips voor overproductie ed werken ook goed. Als ik echt volle borsten heb probeer ik het eerste deel af te kolven.
Al heb ik toch niet echt veel te veel want de laagste twee dagen weer 's avonds te weinig. Das wel normaal op 6 weken.
Zijn ontlasting is minder groen en het verslikken komt bijna niet meer voor. Borstweigeren ook niet.

Hij huilt zeker niet in de mate dat hij een huilbaby is. Dis dat is verbeterd. En als hij wakker is, is hij ook vaak erg vrolijk. :)
We komen er wel.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3264654
Zijn er hier mensen die een cursus gedaan hebben over borstvoeding? Had je er wat aan gehad en vanuit welke organisatie heb je hem gedaan?
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3264661
Ja, bij La Leche League.
Ik raad het iedereen aan, minstens een basiscursus. Zodat je weet waaraan je begint en wat je kan verwachten als alles goed gaat. Ik heb ook hun borstvoedingswaaier en zelfs bij de geboorte van de tweede heb ik er nog een paar keer iets in opgezocht. Dit is echt wel heel basic info hoor. Maar als het moeilijker wordt ben je toch best een lactatiekundige te raadplegen...

Ik heb er niet enkel wat geleerd over borstvoeding maar ook een paar zaken over verzorging en dragen. Maar dat zal erg afhankelijk zijn van wie het geeft.
Gebruikersavatar
Door koekje
#3264757
Nee, ik niet. Maar ik heb wel alles wat los en vast zit gelezen op de ge-eikte websites (www.borstvoeding.com, la leche league, VBN, forum van d&v). En soms nog steeds!
Sinds de zwangerschap van afgelopen zomer in m'n productie helaas niet meer helemaal meer op het punt van daarvoor gekomen. Maar Vera is ook al 2,5.
Inmiddels voed ik nog 1-2x per dag.
Gebruikersavatar
Door koekje
#3275334
Ik kom even klagen.
Ik heb zo'n enorme pens! Ik zat net toen ik bij de AH wilde opstappen klem tussen het voorzitje van Vera :-X
Ik ben een ruime 13 weken en m'n baarmoeder zit nu al bij m'n navel. Hoe moet dat als ik straks 30+ weken ben?!
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3275351
koekje schreef:Ik kom even klagen.
Ik heb zo'n enorme pens! Ik zat net toen ik bij de AH wilde opstappen klem tussen het voorzitje van Vera :-X
Ik ben een ruime 13 weken en m'n baarmoeder zit nu al bij m'n navel. Hoe moet dat als ik straks 30+ weken ben?!

Geen idee :-X
Gebruikersavatar
Door Lizetta
#3275365
koekje schreef:Ik kom even klagen.
Ik heb zo'n enorme pens! Ik zat net toen ik bij de AH wilde opstappen klem tussen het voorzitje van Vera :-X
Ik ben een ruime 13 weken en m'n baarmoeder zit nu al bij m'n navel. Hoe moet dat als ik straks 30+ weken ben?!
Tsja, het heeft ook nadelen, 2 in 1...
Gebruikersavatar
Door Hope
#3275370
Mag ik dan even klagen dat ik weer bijna net zo misselijk ben als in het begin? :'(

Vandaag een sinaasappel en een stroopwafel gegeten, verder niets binnen kunnen houden. Godzijdank blijft appelsap binnen.
Door smulpaap
#3275427
koekje schreef:Ik kom even klagen.
Ik heb zo'n enorme pens! Ik zat net toen ik bij de AH wilde opstappen klem tussen het voorzitje van Vera :-X
Ik ben een ruime 13 weken en m'n baarmoeder zit nu al bij m'n navel. Hoe moet dat als ik straks 30+ weken ben?!


Bij mijn schoondochter ging het vanaf de derde maand ook hard . Na 20 weken begon ze al aardig op te raken , met 28 weken volledige bedrust ,en na 32 weken en zes dagen zijn ze geboren . Ik benijdde haar niet
Door sella
#3275431
Kan vera niet inmiddels in zo een opvolg zitje op de bagage drager Koek?
Dan heb je nog even wat speling qua buikruimte.
Vera is inmiddels toch 3 of bijna 3?
Ik weet idd nog van fam dat en een volgende zwangerschap en ook nog een duo baby zwangerschap dat je buik heel snel groeit.
Ik denk ook dat je moet overwegen een banden ondersteuning vroeger moet gaan dragen om je bekken te ontlasten.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door