Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lil
#3046812
om hier mijn hart te luchten.
Vanochtend al om acht uur in het bos in België. Geen mensen gezien, helaas! Op de door mij gekozen route ligt na 45 minuten een oversteek over een provinciale weg. Daar renden een Sint Bernard en herder kruising over naar mijn honden (ging net goed). De Sint wilde Jones bestijgen en tja dat ging uiteraard goed fout. Om kwart over elf had Jones 2 nietjes en ik de controle en injectie bij de hap al achter de rug. Zo jammer dat ik geen baas zag. De honden achtervolgden ons over die provinciale weg. Een vrachtauto chauffeur (die de schermutseling zag) wilde de Sint overrijden, maar deed dat op mijn verzoek gelukkig niet. Toen hij claxoneerde gingen de honden weg en bleven ze weg. Waren hele gewone normale honden, niets agressief. Dus doodzonde dat mijn hond en ik gewond zijn (ik alleen een tandgat in mijn hand, Jones alleen een winkelhaak). Was de eigenaar er geweest was er geen "gevecht" geweest denk ik. Dat de honden met over die weg lopen nog leven is echt een wonder trouwens.
Door Anne in Zweden
#3046856
Lil schreef: om hier mijn hart te luchten.
Vanochtend al om acht uur in het bos in België. Geen mensen gezien, helaas! Op de door mij gekozen route ligt na 45 minuten een oversteek over een provinciale weg. Daar renden een Sint Bernard en herder kruising over naar mijn honden (ging net goed). De Sint wilde Jones bestijgen en tja dat ging uiteraard goed fout. Om kwart over elf had Jones 2 nietjes en ik de controle en injectie bij de hap al achter de rug. Zo jammer dat ik geen baas zag. De honden achtervolgden ons over die provinciale weg. Een vrachtauto chauffeur (die de schermutseling zag) wilde de Sint overrijden, maar deed dat op mijn verzoek gelukkig niet. Toen hij claxoneerde gingen de honden weg en bleven ze weg. Waren hele gewone normale honden, niets agressief. Dus doodzonde dat mijn hond en ik gewond zijn (ik alleen een tandgat in mijn hand, Jones alleen een winkelhaak). Was de eigenaar er geweest was er geen "gevecht" geweest denk ik. Dat de honden met over die weg lopen nog leven is echt een wonder trouwens.
Kortom, een fijne doordeweekse kerstdag vol verzoenende vrede-op-aarde-momenten. Not.  :(

Beterschap en sterkte.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3046863
Een heel avontuur zo op tweede kerstdag  :-X. Hopelijk herstellen jij en Jones snel en ik duim dat die honden weer veilig en wel thuis zijn (en dat die baasjes beter op zullen gaan letten!)
Gebruikersavatar
Door zhiva
#3046920
*vind-ik-niet-leuk* 

Beetje bekomen van de schrik? Ik hoop dat Jones er geen nare ervaring aan overhoudt.
Alles goed met Boris?

:bigarmhug:
Door Lil
#3046931
Jones doet normaal. Maar vandaag alleen nog maar achtertuin gezien om adrenaline te laten zakken. Just in case. Boris wilde heel graag die herder kruising mee naar huis nemen. Niemand die hem wat deed. En als dat bestijgen niet geweest was, was het bij snuffelen gebleven ook bij Jones.
Gebruikersavatar
Door zhiva
#3046961
Lil schreef: Jones doet normaal. Maar vandaag alleen nog maar achtertuin gezien om adrenaline te laten zakken. Just in case. Boris wilde heel graag die herder kruising mee naar huis nemen. Niemand die hem wat deed. En als dat bestijgen niet geweest was, was het bij snuffelen gebleven ook bij Jones.
Om mee te spelen of voor in de vriezer?  :sofa:

Fijn dat Jones er gewoon zijn GVR zelve onder is
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3046974
Knappe Jones dat hij zich zo houdt. . Ik merk ook dat het 'ineens' druk is met hondjes. .
Geef de heren maar een knuffel en pak zelf maar wat lekkers om beter te worden :bigarmhug:
Door Lil
#3047053
zhiva schreef: Om mee te spelen of voor in de vriezer?  :sofa:

Fijn dat Jones er gewoon zijn GVR zelve onder is
om direct op te vreten. nee serieus dat was net zo'n lekker ding als Boris en volgens mij vrouwelijk. Jones vond die herderachtige ook erg leuk. Die liet zich ook niet gek maken. Zo van waarom doen jullie nou ruzie? Ikke kom wel even vriendjes maken. Dus meenemen als in he lekker ding, ik vind jou leuk! Hoop morgen in staat te zijn om auto te rijden en dus stukje met ze te kunnen wandelen. Wist niet dat zo'n l*llig tandgat voor zulke leuke problemen kon zorgen. Nu elk 4 uur in badedas, want de wond sluit anders en dan wordt mijn hand zo dik dat ik mijn vingers niet meer kan bewegen. Maar nu gaat het gelukkig wel weer goed. Als het maar open blijft. Anders morgen terug voor ab. Zucht waarom niet meteen? Da zei vraag meteen eenmalig AB, want dat ontsteekt altijd. Maar hap zei nee alleen als het gaat ontsteken en daar is het nu mee bezig. Maar hopelijk doet de badedas weer wonderen. Normaal is dat mijn grote vriend.
Door **Jolanda**
#3047061
Oh sh*t Shirley!
Ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent.

Een tandgat kan indd vervelend zijn. Hier werkt Nestosyl vaak heel goed tegen ontstekinkjes (en bij schaafwondjes, insectenbeten, brandwondjes en en en). De Badedas moet wel de écht classic zijn (is een klein flesje in een doosje en in verhouding best duur)

Sterkte.
Door Lil
#3047073
**Jolanda** schreef: Oh sh*t Shirley!
Ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent.

Een tandgat kan indd vervelend zijn. Hier werkt Nestosyl vaak heel goed tegen ontstekinkjes (en bij schaafwondjes, insectenbeten, brandwondjes en en en). De Badedas moet wel de écht classic zijn (is een klein flesje in een doosje en in verhouding best duur)

Sterkte.
Ja, ik heb de juiste badedas en het werkt pfff. Gebruik al bacteriedodende zalf inderdaad. Ik heb weer hand functie; crisis voorbij.
Door Borke
#3047114
Sterkte met je hand!
Ooit een tand van een kat in mijn hand gehad, kon hem dagen nauwelijks gebruiken.
Heb toen veen geoefend in een bak warm water, dan hou je het vanzelf ook open.
Toen geen AB gehad.

Heb je traumeel?
Door Lil
#3047168
Borke schreef: Sterkte met je hand!
Ooit een tand van een kat in mijn hand gehad, kon hem dagen nauwelijks gebruiken.
Heb toen veen geoefend in een bak warm water, dan hou je het vanzelf ook open.
Toen geen AB gehad.

Heb je traumeel?
Ja, ik heb gisteren 20 of zo geslikt en keer of 6 gesmeerd. Smeren kan nu niet meer ivm de anti bacteriële zalf. Vanochtend de keiharde douche straal erop gezet en verhip de ha had gelijk: is inderdaad minimaal 3 cm diep terwijl je aan de buitenkant nauwelijks wat ziet. Echt maf dat het onderhuids meer stuk is dan te zien is.
Door **Jolanda**
#3047183
Lil schreef: Ja, ik heb de juiste badedas en het werkt pfff. Gebruik al bacteriedodende zalf inderdaad. Ik heb weer hand functie; crisis voorbij.
Gelukkig!

Maar jee, 3cm diep is wel behoorlijk hoor!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door