Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door kaszi
#3044280
Had het filmpje al eerder gezien, oooohhh wat had ik graag gehad dat er 1 in opstand kwam en de anderen zouden volgen!!! 
Mens moet wel ontzettend gefrustreerd zijn. Totaal geen respect voor de honden.
Waarom zitten ze ook allemaal in een hokje in die ontzettend smerige kamer? 

Het filmpje van de kat laat ook nog eens haar interieur zien, daar is het ook al zo vuil, bah, wat een opvoeding krijgt dat kind, ik zie het daar nog verkeerd lopen, als het kind ook zo naar de honden gaat doen. 
En ze noemen dit spelen met de kat??? Is in mijn ogen helemaal geen spelen. 
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3044311
Martine-Tom schreef: Goh ze hebben ook nog een kat...


En zeer terecht de opmerking van die vrouw, ik moet de vloer eens dweilen  Afbeelding
Blij dat het een kat is.. Je kind op deze manier met zulk opgevoede honden laten spelen is vragen om een afspraak bij het uitvaartcentrum. .
Door Mowgli
#3044322
Verschrikkelijk hoe ze met hun honden omgaan. dat "spel" met dat jonge katje is gevaarlijk. Nu is het nog vrij "onschuldig", maar zodra het katje groter is, kan het dat kind heel lelijk verwonden. Ik herken bewegingen van Mowgli hierin, op de zeldzame momenten dat hij bij het spelen ineens doordraait en aggressief wordt. Ik heb heel wat littekens.
Gebruikersavatar
Door Sher
#3044327
Ik kon het niet uitkijken en lees hier dat ze met zijn tweeën zijn. Bah wat een walgelijke types. Zo kun je toch nooit echt plezier met je hond hebben.  :'(
Door BlissSpirit
#3044657
Pffffffffffff, wordt hier echt misselijk van.
Bah, wat een ...........................  :-X

Heb het filmpje trouwens niet afgekeken, kon het niet opbrengen zonder te ontploffen.
Dus ook het kattenfilmpje maar niet geopend.
Door Lizzy
#3044672
Ik heb er vandaag echt meerdere keren aan lopen denken, aan wat ik hier gezien heb... ben er echt zo misselijk van en zooo boos over :-X. Ik snap echt niet wat mensen er voor plezier aan beleven om zo afschuwelijk met hun honden om te gaan. Alle honden zijn doodsbang voor het secreet. Hoe kun je trots zijn dat een van je honden van angst zo zijn plas laat lopen :'(

Ik wou dat Cesar Milan deze onder ogen kreeg en hoogst persoonlijk contact met deze imbecielen opnam. Ik denk namelijk dat hij de enige is die tot deze 'mensen' door kan dringen :-\
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3044674
weet je... ik dacht gelijk aan hem en waarom.... om t 'porren' wat die vrouw ook doet...ze heeft t een x gezien en hoppa ze geeft er een eigen draai aan.. zelfde als met dat eten...
Door Lizzy
#3044683
Sher schreef: Nou, ik kan het proberen toch? Ik heb het filmpje op een pagina van hem gepost. Wie weet ziet hij het.  :-\
Oh, goed van je! Heb je er nog wat bij gezet qua inleiding? Ik hoop zo dat hij het ziet en er commentaar op schrijft.

Ik heb zo'n oneindige medelijden met deze honden :'(
Gebruikersavatar
Door Sher
#3044687
Lizzy schreef: Oh, goed van je! Heb je er nog wat bij gezet qua inleiding? Ik hoop zo dat hij het ziet en er commentaar op schrijft.

Ik heb zo'n oneindige medelijden met deze honden :'(
Ik heb er bij gezet dat deze mensen blijkbaar denken dat ze net zo goed zijn als hij en dat hij ze misschien tot inzicht kan helpen komen. Natuurlijk verwacht ik niet dat hij alles leest, maar je weet maar nooit.
Door Lizzy
#3044689
Sher schreef: Ik heb er bij gezet dat deze mensen blijkbaar denken dat ze net zo goed zijn als hij en dat hij ze misschien tot inzicht kan helpen komen. Natuurlijk verwacht ik niet dat hij alles leest, maar je weet maar nooit.
Het zou fijn zijn als hij het leest en de moeite neemt om te reageren op hun youtube.... :-\

Jij hebt je best in ieder geval gedaan :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door