Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lida. S
#3035494
Wij hebben vandaag het halve huis verbouwd om een (nep) boom neer te kunnen zetten. We hebben zeker 25 jaar niets aan kerst gedaan, maar dit jaar hebben wij een vriendin de vrije hand gegeven om de boel te versieren. Er komen 4 nepbomen (esdoorn) met lichtjes buiten, bij de voordeur allemaal lantaarntjes, verder ook nog een verlichte Rudolf met slee. Ik denk dat we nog de hele week bezig zijn met versieren. Dan is het wel weer genoeg voor de komende 25 jaar.
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3035495
TMG1961 schreef: Ik doe niks met kerst, geen boom, geen versieringen, geen lampjes. Ben alleen dus zie niet in waarom ik al die moeite zou moeten doen.
Omdat het leven een feest is, maar je moet wel zelf de slingers lichtjes ophangen.

Zonder gekheid, ik vind het fijn om een heleboel lichtjes in huis te hebben deze donkere dagen. Een boom, kaarsjes, lichtjes, gezelligheid. Ook toen ik nog alleen woonde stond er ieder jaar een boompje, gewoon, omdat het gezelligheid en warmte brengt.
Door inge58
#3035520
Jaaaa hier staat ie al hoor,ons neppertje.
Lekker veel lampjes en decoratie erin,kaarsjes op tafel,verlichte huisjes op de schouw.
En buiten lampjes langs het hek en aan de voorkant van het huis.....zoooo gezellig!!  :)
Door Summerditches
#3035527
Ja..sinds vandaag..zelfde boom (al jaren) maar nieuwe decoratie..eerst lang goud/rood, toen 2 jaar wit en nu een "over de top"met allemaal van de gekleurde figuurtjes..
We bewaren alles want t kan zomaar zijn dat we over 2 jaar weer goud/rood doen of een mix..
Vind het wel weer leuk..
Afbeelding
Door TMG1961
#3035558
Lil schreef: Omdat je het gezellig vind! Ik heb hier allemaal lampjes, vind ik ontzettend leuk.
Ik vind het niet gezellig om er in m'n eentje naar te moeten kijken. Voel me er ook niet minder alleen of eenzaam door.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3035568
Nope en die komt er ook niet.
Ooit vast wel, nu nog niet.

Maar we hebben altijd een surrogaat boom bij mijn ouders, die tegenwoordig onderin alleen plasic ballen hangen, 3 blije newfy staarten zijn echt te veel van het goeie  ;D ;D  ;D die glazen bollen kunnen ver vliegen
Door sella
#3035575
Geen boom dit jaar, wel lichtjes buiten opgehangen en wat zelfgemaakte 3 d plaatjes cd's als mobile opgehangen. Her en der wat gezellige lopertjes en wat kaarsen ect.
Geen last met de staarten want alles wat kan branden staat zo hoog en ver dat er gaan staart overheen kan swiepen.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3035593
Ja, hij staat al!  :)

Zaterdagmiddag heeft meneer -A- met oudste dochter twee bomen gezaagd. Legaal.  :biggrin2:
Vanmiddag begonnen, de binnenboom is klaar, de raamkandelaars staan, adventster hing vorige week zondag al.
Gezellig!  :)

Nog wat andere versiersels doen, maar de ballen zijn op. De boom was wat groter dan gepland.  ::)  ;D
Door K&D
#3035595
Hier staat ie ook sinds heden. Uiteraard willen we zo lang mogelijk genieten van het unieke kunstwerk, gemaakt door de paps van Pauline. Er hangt van alles in, van engeltjes tot barfmateriaal. :biggrin2:

Afbeelding

De guirlandes liggen weer in de vensterbanken :) dat staat zo leuk van binnen en buiten. Die mis ik altijd als ze weer weg zijn.
Laatst gewijzigd door K&D op zo 07 dec 2014, 20:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3035598
En ook hier staan 2 houten boompjes door mijn paps gemaakt. Kerstster hangt sinds vorige week zondag. Rode tape op de ramen, rode kerstkleden op dressoir, salontafel en eettafel. 30 houders waarin waxinelichtjes branden.

Morgen ga ik nog een guirlande maken van dennenappels en lichtjes en rode ballen. Dit jaar (zoals ik er nu over denk) geen echte boom, maar dat kan zo maar veranderen.

De plaats waar onze boom altijd stond is nu de plek waar mams urn met haar foto staat en die moeten blijven staan. Er is nog een andere plek in huis, maar daar kan een niet te grote boom staan en laten Eddie en ik nou dol zijn op onmeunige kerstbomen..... :D
Door Roef & Hidde
#3035600
Afbeelding

vandaag weer opgetuigd,deze foto is van vorig jaar maar de heren  liggen weer diep te snurken onder de boom.
nog nooit is er een bal uit gezwiept*kloptafopnieuwhout*
maar voor de zekerheid heb ik onderin plastic ballen op gehangen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door