Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door keetje
#3036469
Hier staat ie nog niet. Ik zet hem het weekeinde voor de kerst en dan blijft hij staan tot half februari. Ik heb een nepperd, (vanwege mijn allergie), dus dat gaat lukken.
Door Lil
#3036554
Hope schreef: Wij twijfelen. We hadden net alle spulletjes van mijn ouders gekregen toen bleek dat Nelson een huistofmijtallergie heeft, en nu weet ik niet hoe slim het is een kunstboom te zetten.
Iemand enig idee?
Niet doen! Het is een stofvanger. Ik heb zo'n abstracte "piramide" van glasfiber. Hij is mooi, maar geen boom.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3036732
Cathelijn schreef: Over drie weken toch pas  8)

Is het nu zo dat iedereen die de boom al heeft staan een kunstboom heeft? Of hou je je echte boom goed tot na Oud&Nieuw?
Ik houdt hem hier goed tot na oud&nieuw.
Heb houder waar ik de stam in zet in laagje water.
Na oud en nieuw is hij meestal wel uitgedroogd maar dat zie je niet. Bovendien een nordman dus zacht naalden met optuigen en laat zo goed als geen naalden los ;-)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3036737
Ik maak mijn 2D kerstboom door takken aan een frame vast te maken. Dat droogt dus compleet uit. Na oud en nieuw zitten de naalden nog stevig vast, dat valt ons iedere keer weer mee!
Gebruikersavatar
Door Hope
#3036751
Lil schreef: Niet doen! Het is een stofvanger. Ik heb zo'n abstracte "piramide" van glasfiber. Hij is mooi, maar geen boom.
Daar was ik al bang voor ja. Ach, we maken het wel met iets anders gezellig!
Door Ruisje
#3036760
Hope schreef: Daar was ik al bang voor ja. Ach, we maken het wel met iets anders gezellig!
Ik zou het ook niet doen nu. Volgend jaar is het hopelijk helemaal onder controle met Nelson en weet je inmiddels meer wat wel en niet kan.
Maar je had de vitrages ofzo toch naar zolder gedaan? Hang gezellige lichtjes e.d. voor het raam en met de kerstballen kun je vaak ook iets leuk maken zonder boom. ;)
Gebruikersavatar
Door cheeta
#3036838
K&D schreef: Hier staat ie ook sinds heden. Uiteraard willen we zo lang mogelijk genieten van het unieke kunstwerk, gemaakt door de paps van Pauline. Er hangt van alles in, van engeltjes tot barfmateriaal. :biggrin2:

Afbeelding

De guirlandes liggen weer in de vensterbanken :) dat staat zo leuk van binnen en buiten. Die mis ik altijd als ze weer weg zijn.
Mooi!! jammer dat dit niet te koop is, ik heb geen plek voor een kerstboom maar voor zo iets kan je altijd wel een plekje vinden
Door Lil
#3036947
Hope schreef: Daar was ik al bang voor ja. Ach, we maken het wel met iets anders gezellig!
Zelf vind ik het de laatste paar jaar gezellig bij mij juist zonder boom. Heel veel lichtjes, heel veel Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Door Elvira
#3036954
Cathelijn schreef: Over drie weken toch pas  8)

Is het nu zo dat iedereen die de boom al heeft staan een kunstboom heeft? Of hou je je echte boom goed tot na Oud&Nieuw?
echte boom met kluit, die houdt het wel tot 6 januari uit  ;)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3037011
En hij is versierd  :mbounce:
Hier geen ruzie met lichtjes gehad, snoer loopt ook niet rond maar heeft uiteinde ;-)
Door keetje
#3037050
dinky89 schreef: En hij is versierd  :mbounce:
Hier geen ruzie met lichtjes gehad, snoer loopt ook niet rond maar heeft uiteinde ;-)
De mijnese zitten ook op 1 sliert, met een eind. dat is reuze handig.  :D
Gebruikersavatar
Door Nicky en Pip
#3037075
Ik heb nu deze staan voor de 2e keer.
Ik vind em ideaal en leuk. Helaas dit keer niet helemaal 'opgetuigd' naar m'n zin, we hebben een hondenlogeetje en ze knallen er iedere keer tegen aan Afbeelding Dus de ballen en andere hangers zijn verdwenen :(

En ik ben de X kwijt Afbeelding kan hem werkelijk waar nergens meer vinden!

Afbeelding




Sent from my iPhone using Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door