Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3036793
Martine-Tom schreef: Ok, Theo presenteerd zich als zijnde tot op het bot negatief, ook goed, ik ken hem irl niet en ga af op wat ik hier lees. Het lijf van Els of mij is er ook niet veel beter aan toe hoor dus wat dat betreft.
+1.. :-\
#3036807
Ok, het kan mij niet schelen wie er begonnen is.

Het is genoeg geweest.
Er zijn in dit topic verwijten naar Theo's hoofd geslingerd geweest op een manier die ik niet vind kunnen.
Ik wil je geloven dat dat een basis heeft in andere topic of algemeen in zijn reactie's, fine.  Daar moei ik mij niet mee.
Maar ik wil er nu een eind aan maken in dit topic.
Wie er dan ook mee begonnen is of om gevraagd heeft.

Als je vind dat Theo klaagt of je er niet tegen kan dat hij zich negatief opstelt, negeer hem dan en reageer er niet op. Maar ga niet zo fel in de aanval. 
Ik geef niemand gelijk of ongelijk.  Ik kijk er niemand op aan, ik wat ik zeg is ook niet bedoeld als verwijt, ik wil best geloven dat er redenen zijn om zo te reageren. Ik heb iedereen's berichten en uitleg gelezen. Maar ik vind bepaalde reactie's in dit topic niet geoorloofd en de hele toon waarnaar dit topic geëvolueerd is niet aangenaam. 
Hier wordt niets mee bereikt, je kan er alleen maar ruzie mee krijgen, dus is het nu genoeg.  Laat het zo. Ok?

En als er niet op een normale manier met elkaar verder gesproken kan worden over het onderwerp van dit topic, dan gaat er een slot op. Zoals  altijd in dit soort situatie's. Dat weten jullie net zo goed.  ;)
#3036808
Zo lang je iemand niet persoonlijk kent is (ver)oordelen op iemands gezondheid erg moeilijk, zo niet onmogelijk! Het toont ook van weinig respect voor een ander.

Jammer dat het zo off-topic uit de hand is gelopen!

Theo, bestel jij aub vlees via een lijntjes, ik breng het bij je thuis voor een kop koffie. ;)
Door Martine-Tom
#3036810
Ruisje schreef: Zo lang je iemand niet persoonlijk kent is (ver)oordelen op iemands gezondheid erg moeilijk, zo niet onmogelijk! Het toont ook van weinig respect voor een ander.

Jammer dat het zo off-topic uit de hand is gelopen!

Theo, bestel jij aub vlees via een lijntjes, ik breng het bij je thuis voor een kop koffie. ;)
Goes both ways.
En nu ben ik er volledig klaar mee, Theo vergalt keer op keer topics met galspugen en azijnzeiken, als mini het dan al als Trollen bestempeld en zegt dat hij hem wel irl kent, dus zijn mening dan vast wel mag tellen, nee dat is dan respectvol zeker, om je als forumtroll op te stellen  ::)
#3036811
Tja, ik ken Theo wel persoonlijk.
Verder zeg ik daar niks over;)
Tis gewoon alleen niet leuk om als je met oplossingen komt deze nooit goed (genoeg) zijn. Theo krijgt vlees van lijntjes altijd thuis gebracht.

Ik was serieus aan het mee denken hoe hij zelf  voorzienend kan zijn. Of iig wat meer. Maar sorry Theo als ik dan zo'n antwoord krijg en dan te horen krijg dat het moeilijk voor mij is om te lezen. Dan houd het voor mij op. Helaas.
Door Martine-Tom
#3036812
Nadia schreef: Tja, ik ken Theo wel persoonlijk.
Verder zeg ik daar niks over;)
Tis gewoon alleen niet leuk om als je met oplossingen komt deze nooit goed (genoeg) zijn. Theo krijgt vlees van lijntjes altijd thuis gebracht.

Ik was serieus aan het mee denken hoe hij zelf  voorzienend kan zijn. Of iig wat meer. Maar sorry Theo als ik dan zo'n antwoord krijg en dan te horen krijg dat het moeilijk voor mij is om te lezen. Dan houd het voor mij op. Helaas.
Ja ook erg respectvol ja, zeggen dat iemand niet kan lezen  ::)
#3036844
pearlsofpassion schreef: Ok, het kan mij niet schelen wie er begonnen is.

Het is genoeg geweest.
Er zijn in dit topic verwijten naar Theo's hoofd geslingerd geweest op een manier die ik niet vind kunnen.
Ik wil je geloven dat dat een basis heeft in andere topic of algemeen in zijn reactie's, fine.  Daar moei ik mij niet mee.
Maar ik wil er nu een eind aan maken in dit topic.
Wie er dan ook mee begonnen is of om gevraagd heeft.

Als je vind dat Theo klaagt of je er niet tegen kan dat hij zich negatief opstelt, negeer hem dan en reageer er niet op. Maar ga niet zo fel in de aanval. 
Ik geef niemand gelijk of ongelijk.  Ik kijk er niemand op aan, ik wat ik zeg is ook niet bedoeld als verwijt, ik wil best geloven dat er redenen zijn om zo te reageren. Ik heb iedereen's berichten en uitleg gelezen. Maar ik vind bepaalde reactie's in dit topic niet geoorloofd en de hele toon waarnaar dit topic geëvolueerd is niet aangenaam. 
Hier wordt niets mee bereikt, je kan er alleen maar ruzie mee krijgen, dus is het nu genoeg.  Laat het zo. Ok?

En als er niet op een normale manier met elkaar verder gesproken kan worden over het onderwerp van dit topic, dan gaat er een slot op. Zoals  altijd in dit soort situatie's. Dat weten jullie net zo goed.  ;)
Ik lees hier nergens: Het is genoeg geweest als alle betrokkenen hun laatste zegje hebben gedaan. :biggrin2:

Ff ontopic: Er was een tijd dat ik heel goedkoop voerde, immers: Op grote lijntjes blijft er altijd wel een doos van het een of ander over. Vandaag de dag is dat wat minder en betaal ik dus wat meer. Desalniettemin heb ik via BP-leden wel wat goedkope adresjes en geloof ik niet dat ik boven de €2,00/kilo uitkom alles bij elkaar. Moet ook zeggen dat het me niet veel interesseert hoeveel het precies kost, zolang ik het kan betalen en goed vlees heb.
#3036847
Mini's 3-tal schreef: Ik lees hier nergens: Het is genoeg geweest als alle betrokkenen hun laatste zegje hebben gedaan. :biggrin2:

Ff ontopic: Er was een tijd dat ik heel goedkoop voerde, immers: Op grote lijntjes blijft er altijd wel een doos van het een of ander over. Vandaag de dag is dat wat minder en betaal ik dus wat meer. Desalniettemin heb ik via BP-leden wel wat goedkope adresjes en geloof ik niet dat ik boven de €2,00/kilo uitkom alles bij elkaar. Moet ook zeggen dat het me niet veel interesseert hoeveel het precies kost, zolang ik het kan betalen en goed vlees heb.
Zo gaat dat hier ook. Ik heb een aandoening aan mijn handen waardoor portioneren steeds slechter gaat, maar de laatste keer heb ik bij Oervoer besteld, was wel wat duurder uit maar het is al netjes geportioneerd geleverd wat voor mij heel prettig is.  :) Mooi vlees en zolang ik het kan betalen is het prima. En als we wel goedkope vleesjes kunnen krijgen mik ik het in de vriezer(s) en helpt de zeeman als ie thuis is om porties te maken.
#3036848
Mini's 3-tal schreef: Theo is niet tot op het bot negatief. Ga eens op visite :biggrin2: Wedden dattie zelfs een kop thee of koffie voor je maakt? :D

Theo is gewoon de trollkoning van BP, daar kan ik zelfs niet tegenop :biggrin2: :notworthy: Wat niet wegneemt trouwens dat zijn lichaam er slecht aan toe is en hij zichtbaar pijn heeft.
Afbeelding

(van je vrinden moet je het hebben  ::) :biggrin2:)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door