Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
#3033945
eelke schreef:
Ik hoef niet te trouwen, maar dat heb ik al lang en breed vanaf het begin bekend gemaakt, anders hadden we dat wel gedaan toen we ons huis kochten. ;)
Wacht maar tot je oud en lilluk wordt. :P Dat riep ik ook altijd, dat ik niet hoefde te trouwen. Na vijftien jaar relatie hebben we dat toch maar gedaan, voornamelijk omdat we een huis hadden gekocht, inderdaad. :biggrin2:
Door eelke
#3033947
Anne in Duitsland schreef: Wacht maar tot je oud en lilluk wordt. :P Dat riep ik ook altijd, dat ik niet hoefde te trouwen. Na vijftien jaar relatie hebben we dat toch maar gedaan, voornamelijk omdat we een huis hadden gekocht, inderdaad. :biggrin2:
Whaha. Nou, hier zitten we al bijna op 9 jaar verkering, en dat huis is er al lang, dus ik zie het nog niet gebeuren nie :P we hebben al een net samenlevingscontract.

Maar op de een of andere manier vind ik het bij anderen wel leuk, en houd ik daar wel van zoetsappig enzo. En verhalen over corsage's, trouwkaarten etc etc.

Net zoals mini over Gijs denkt, leuk, voor bij een ander  :biggrin2:
Door Anne in Zweden
#3033959
eelke schreef: Whaha. Nou, hier zitten we al bijna op 9 jaar verkering, en dat huis is er al lang, dus ik zie het nog niet gebeuren nie :P we hebben al een net samenlevingscontract.

Maar op de een of andere manier vind ik het bij anderen wel leuk, en houd ik daar wel van zoetsappig enzo. En verhalen over corsage's, trouwkaarten etc etc.

Net zoals mini over Gijs denkt, leuk, voor bij een ander  :biggrin2:
Ah ja, een samenlevingscontract kan natuurlijk ook, in NL. Bij ons ging dat niet, omdat Herr Antje een buut'nlaander is. Overigens zijn wij zonder poespas getrouwd: twee getuigen en de ambtenaar van de burgerlijke stand. Na vijf minuten stonden we weer buiten. Het hadden er ook drie kunnen zijn als de ambtenaar er niet voor had gekozen alles tweetalig te doen (hoewel Herr A goed Nederlands spreekt). Waarschijnlijk wilde ze zeker weten dat hij begreep waar hij aan begon! ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door