Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door MargaS
#3029178
Lijkt heel veel op de onze. Ben er nog steeds heel blij mee en super tevreden over.
Heeft alleen bijna een jaar geduurd voor ik erachter kwam dat er een booster inzit en een ingebouwde kookwekker.
Ach opnieuw weer blij met dat ding. ;D
Door inge58
#3029213
MargaS schreef: Lijkt heel veel op de onze. Ben er nog steeds heel blij mee en super tevreden over.
Heeft alleen bijna een jaar geduurd voor ik erachter kwam dat er een booster inzit en een ingebouwde kookwekker.
Ach opnieuw weer blij met dat ding. ;D
Yep dat zit er bij mij ook op!
Door Lizzy
#3029222
inge58 schreef: Tadaaaaaaaaaa

Afbeelding

Ik is blij  :D
Whooeeehaaaaa! Wow, echt prachtig! Strak he... Ja, dit is heerlijk, lappie erover, klaar! Geniet er maar lekker van en kook-se!
Door inni
#3029228
mooi hoor en dat is idd sneller schoon dan die gaspitten. Ik stop de zwarte roosters altijd bij in de vaatwasser maar de andere onderdelen blijft natuurlijk schuurwerk als iets overkookt. De rvs maak ik schoon met een afwaszeepsopje en met een doekje en wat rvs-spray van action blinkt het als nieuw. Ik weet wel zeker dat in mijn keuken na de grotere verbouwingen over een paar jaar een inductie plaat komt. ;)
Door inge58
#3029910
Whoep whoep,gisterenavond kookte mijn pannetje soja melk over! Ik had er even geen erg in dat dat op inductie veel sneller warm is.  :o
Even een sop doekje,beetje nawrijven met een schone doek en klaar!!!!!  :D
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3029918
TMG1961 schreef: mooie kookplaat. Maar kun je dat gewoon op een normaal stopcontact aansluiten of moet je eerst je hele elektra verbouwen en aanpassen?
Ik weet niet of het standaard is, maar ik zag bij mijn nieuwe huis in de meterkast een groep "inductie"  zitten.

Mooi plaatje hoor, lekker formaat zo!
Door TMG1961
#3030001
Angelique schreef: Ik weet niet of het standaard is, maar ik zag bij mijn nieuwe huis in de meterkast een groep "inductie"  zitten.

Mooi plaatje hoor, lekker formaat zo!
Net even gekeken maar geen groep inductie hier. Ik hou het voorlopig maar even bij koken op gas, tot nu toe gaat dat ook prima.
Door inge58
#3030002
TMG1961 schreef: mooie kookplaat. Maar kun je dat gewoon op een normaal stopcontact aansluiten of moet je eerst je hele elektra verbouwen en aanpassen?
Je moet idd krachtstroom hebben of een aparte kookgroep met 2x220 laten aanleggen
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door