Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3029724
hannabelgje schreef: In de wachtkamer bij de da. De testen voor fip, fiv en een ander eng virus zijn negatief. Wat een opluchting! Nu ga ik praten als brugman om em mee naar huis te mogen nemen. Thuis eet hij wel en hier niet. Beter naar huis dan vind ik hoor.
Wat fijn!
#3029726
Ja ik zag me echt al alledrie mijn katten verliezen aan zo'n stom virus.  Jip is er nog lang niet. Ik heb een kopie van zijn bloeduitslag. Ik schrok me wezenloos. Nu begrijp ik dat ze niet begrijpen dat hij nog at en rondliep.
Door millyckk
#3029727
Kim_S schreef: Zooooo, over een paar uurtjes op weg naar sollicitatie nummer 2.
Na gisteren heb ik er eigenlijk niet zo veel zin in  :-[
Maar ik zie het maar gewoon als een oefen assessment, waarbij ik mijn kwaliteiten moet verkopen  :biggrin2:
Hoe ging het vanmiddag? Flink kunnen oefenen?  :biggrin2:
#3029730
hannabelgje schreef: Ja ik zag me echt al alledrie mijn katten verliezen aan zo'n stom virus.  Jip is er nog lang niet. Ik heb een kopie van zijn bloeduitslag. Ik schrok me wezenloos. Nu begrijp ik dat ze niet begrijpen dat hij nog at en rondliep. Afbeelding
Weten ze al wel wat hij dan wel mankeert? Of is dat nog niet duidelijk?
#3029763
hannabelgje schreef: In de wachtkamer bij de da. De testen voor fip, fiv en een ander eng virus zijn negatief. Wat een opluchting! Nu ga ik praten als brugman om em mee naar huis te mogen nemen. Thuis eet hij wel en hier niet. Beter naar huis dan vind ik hoor.
Goed bericht!  :)
Kim_S schreef: Ging best goed! Geen idee of het wat wordt. Lekker geoefend ja  :biggrin2:
:)
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3029765
Het was koud vandaag!  :cold:

Vanmiddag gezellig gewandeld met een mede Bp'er.  :)  De hondjes vonden het ook weer helemaal ok.

Zit lekker Spotify te luisteren, komt Guus Meeuwis langs met een cover van Doe Maar (Is dit alles). Gruwels!  :o :-X
Door TMG1961
#3029828
Noppie buiten gezet, hij is zonder onderbreking van vanochtend 07.30 tot nu aan een stuk aan het miauwen. Zelfs Pixie wordt helemaal gestoord van hem en heeft hem al paar keer een tik met haar neus verkocht. Ik heb geen idee wat Noppie z'n probleem is maar ik hoop dat ie snel weer enigszins normaal doet.
#3029832
Hier ook een zeurende kat afgelopen nacht. Hij mist zijn vriend Jip enorm en is totaal niet zichzelf. Vandaag een coole hengel gekocht waarvan je de speeltjes kan wijzigen. Net fijn met hem gespeeld. Ik hoop dat hij nu vannacht wel gaat slapen.
Door sella
#3029833
Pff na 6 weken rustig houden is dus 1 schroef pleite uit de platen, en zijn er inmiddels 4 schroeven los.
De platen in Buffel zijn rug wegen 100 gram per stuk en hij heeft dus eerst 1 plaat al krom gebogen en 1 schroef los, die schroef is pleite, de plaat is weer recht en naar boven gekromt en dan nog 4 schroeven los.
Mannetje is terug naar 10 meter lopen naar gras en plassen. Moderin en tramadol en vetranquil, maar dat is omgezet naar aprozolam.
Pf fkan niet wachten dat we 6 weken verder zijn.
Door Tanna
#3029838
-Annemarie- schreef: Het was koud vandaag!  :cold:

Vanmiddag gezellig gewandeld met een mede Bp'er.  :)  De hondjes vonden het ook weer helemaal ok.

Zit lekker Spotify te luisteren, komt Guus Meeuwis langs met een cover van Doe Maar (Is dit alles). Gruwels!  :o :-X
Koud? Stel je niet zo aan! :biggrin2: Serieus, ik vond het heerlijk vandaag.
Maar ik moet toegeven, wij komen net terug van het laatste rondje door het donkere bos, en mijn broekspijpen waaiden haast van mijn benen. Wat een snijdende wind, het is echt Sinterklaasweer.
Het was supergezellig vanmiddag, leuk elkaar weer te zien en lekker te stampen samen met de bontmeisjes. Enne..........verschrikkelijk, die Guus Meeuwis met z'n cover, brrrrrr!!!!
#3029904
Zometeen wat zakjes schesir halen voor Jip en weer bij hem op bezoek. Herkenbare zakjes mogen in elk geval wel gevoerd worden van de dierenarts. Hij eet ze graag dus voor dat even maken we er maar geen probleem van. Zoë gaat mee uit wandelen met de buren.
Door TMG1961
#3029907
http://www.nu.nl/gezondheid/3940807/ond ... kdruk.html

Schandalig dat zoiets in Nederland gebeurt.

Aanvulling;

Stukje uit nieuwsbericht:
Hoe ouder de verzekerde, hoe hoger de premie voor de aanvullende verzekering.
Dat geldt volgens de Consumentenbond bij drie van de vier grote verzekeraars (Zilveren Kruis Achmea, CZ en VGZ).

De kloof in premie tussen ouderen en jongeren is het grootst bij De Amersfoortse, ontdekte de Consumentenbond nadat het de premies van 36 verzekeraars naast elkaar legde.

55-jarigen betalen bij De Amersfoortse 360 euro per jaar meer dan een 24-jarige, voor precies hetzelfde aanvullende pakket. Dat komt neer op 30 euro per maand.
Laatst gewijzigd door TMG1961 op za 29 nov 2014, 10:00, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door