Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3027045
koekje schreef: Ja, hebben ze hem eindelijk bij St'bergen doorgetrokken?
Ja  :D
kira schreef: Dat zegt iets over de snelheid waarmee plannen gerealiseerd worden.
Inderdaad. En het grappige is, hij is twee baans, wat al weinig is, en gaat hij bij BOZ zelfs voor een klein stukje naar 1 baans  ::)
En geen enkel stuk is recht. Zelfs de tunnel onder het aquaduct loopt in een bocht, en zag er maar raar en eng en onoverzichtelijk uit.

Maar goed, hij ligt.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3027225
Dank, dank!  :)

Het klinkt misschien raar, maar het voelt nog steeds als een cadeautje. En ik heb het heel erg naar m'n zin.  :)
Echt nooit gedacht dat ik 30 jaar na m'n opleiding nog eens zou gaan doen waar ik voor geleerd heb.  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3027234
Gefeliciteerd Annemarie!

Vanochtend om 6.15 uur een beetje moe opgestaan na een grotendeels doorwaakte nacht met een spokend ziek kind. Gelukkig kon VL vandaag thuis werken, want ik had een cursus van het werk. Zo kon hij mooi de dag doorbrengen met een spokend ziek kind. Na het werk nog snel even babyneusspray en paracetamol-duikboten gescoord. Thuis gelijk achter het fornuis gekropen terwijl VL een uitlaatronde deed. Na het eten knollie nog wat beweging gegeven en net de laatste uitlaatronde voor mijn rekening genomen  :plas: . Tussendoor nog 2 wassen gedraaid. Ik ga nu m'n thee opdrinken, m'n kind voorzien van neusspray, duikboot, schone luier en een flesje melk en dan wordt het hoog tijd dat ik m'n bed op ga zoeken, want morgen heb ik vroege dienst en gaat de wekker weer om 5.15 uur.  :sleep1:
Door Martine-Tom
#3027238
Feli Annemarie!!

Zo....hier een afgedraaid persoon, vrijdag naar Port Zelande vertrokken, rijsttafel in elkaar gedraaid, omgekleed concert 1 en 2 bijgewoond, om half 1 terug in de bungalow, nog wat natafelen en om 2 uur in bed gerold. Om 8 uur weer wakker, met zijn 4en ontbeten en wat gekeuteld, even terug naar bed en om 4 uur weer naar het andere huisje waar nog 6 personen van ons groepje zaten, daar weer gegeten, gelijk weer naar huis, omkleden, en terug naar de tent voor concert 3 en 4.
Dit keer nagetafeld tot 4 uur, met iets teveel drank  :biggrin2: vooral bij 1 van mijn huisgenoten  ;D om 4 uur in bed gerold (iets letterlijker dit keer) en om 8 uur weer klaarwakker  >:( 1 van mijn huisgenoten ook gelukkig dus samen ontbeten en toen kwam de man met de hamer langs, het 5e concert heb ik voorbij laten gaan de avonden ervoor zoveel gegeven dat ik op was, zo emotioneel geweest, niet alleen ik maar heel het huisje, ieder op zijn manier, heel mooi, heel dierbaar...maar wel wat slopend  ;)
Toen in gaan pakken om naar huis te gaan....en puntje bij paaltje nog een nachtje in het huisje gecrashed, vanmorgen om 8 uur op, schoon gemaakt, ingepakt, in Zierikzee nog even wat gegeten en toen naar huis.
Het weekend was zo gaaf dat er geen woorden voor zijn, maar ben wel finaal af nu  :P
Dus...lekker naar bed zo en morgen uitslapen....!
Door Ike
#3027346
Ook hier nog maar een even......heel erg veel sterkte!  :-*  :-*

-Annemarie- schreef: Ik ben blij! Mijn contract is verlengd tot 1 september 2015.  :circle:


Gefeliciteerd Annemarie!  :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door