Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Ronald
#3019569
-Annemarie- schreef: Joepie, mijn telefoon doet het met CM.  ;D
Nu hopen dattie van z'n oude kwaal af is.  :)
Het is natuurlijk een meneer z'n eer te na om dat niet voor elkaar te krijgen, hè...  :biggrin2:

Zo... de CT-scan is klaar. Vrijdag de uitslag.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3019598
Ronald schreef: Het is natuurlijk een meneer z'n eer te na om dat niet voor elkaar te krijgen, hè...  :biggrin2:

Zo... de CT-scan is klaar. Vrijdag de uitslag.
;)  :biggrin2:    En nu wil 'ie em zelf ook.  8)




We duimen voor vrijdag!  :bigarmhug:  :duimen:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3019629
Inderdaad brand in ziekenhuis bergen op zoom in het nieuwbouwgedeelte.

Ik wordt een beetje meewarig aangekeken door Dinky wanneer ik weer begin te lopen door het huis  ::) Heb mezelf opgedragen om op hakken te lopen vandaag zodat ik morgen bij sollicitatie niet volledig voor gek loop maar een beetje normaal loop op hakken ;) Alles voor het goede doel  :biggrin2:
Door eelke
#3019633
Ja ik vond 10 minuten allemaal sirene's wel opvallend lang, maar het staat ook al op omroep brabant enzo. Zie geen dikke rookpluimen. Poeh, je zou d'r maar liggen joh!
Door eelke
#3019667
http://www.omroepbrabant.nl/?news/2197781423/Deel+Lievensberg+Ziekenhuis+in+Bergen+op+Zoom+ontruimd+vanwege+grote+brand+bij+spoedeisende+hulp.aspx

Ja. Isolatie materiaal wat tussen metalen platen in zit. Dus dat zal ook wel even duren eer dat onder controle is. En daarom zal er ook wel veelbrandweer heen gaan want als ze die platen weghalen komt er natuurlijk meer zuurstof bij en brand het nog harder. Denk ik.

Ow, hier staat ook een filmpje. Weinig spectaculair nog.
http://www.bndestem.nl/regio/bergen-op-zoom/bergen-op-zoom/deel-lievensberg-ziekenhuis-in-bergen-op-zoom-ontruimd-vanwege-grote-brand-bij-spoedeisende-hulp-1.4622835?ref=vp-element.page_teaser&refid=7.396671
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3019669
Tja, ik lees dat er vooral veel rookontwikkeling is en de brand is uitgebroken in gedeelte dat nog niet in gebruik was genomen.
Enige belangrijke puntje is wel dat het bij de spoedeisende hulp is dus daar moet je dan voor naar een ander ziekenhuis ;)

*gaat maar eens was opvouwen en strijken voordat de wasmachine klaar is met nieuwe lading*
Gebruikersavatar
Door koekje
#3019672
Wat ik kon zien op het filmpje is het niet te ver van gynaecologie vandaan. Ik zou als zwangere een gillende rolberoerte krijgen en dan was ik nog best een relaxte zwangere. Naast gynaecologie zit de kinderafdeling...
Door TMG1961
#3019675
pfff, noppie loopt al sinds vanochtend 7 uur te miauwen, is aan een stuk al bijna 5 uur bezig.
Heb er langzaam aan genoeg van, is echt niet leuk meer zijn gedrag. Ik ga dadelijk ondanks dat het regent weg, hoef nergens heen maar ik kan er niet meer tegen, word gek van z'n geschreeuw.
Door eelke
#3019684
koekje schreef: Wat ik kon zien op het filmpje is het niet te ver van gynaecologie vandaan. Ik zou als zwangere een gillende rolberoerte krijgen en dan was ik nog best een relaxte zwangere. Naast gynaecologie zit de kinderafdeling...
Nee joh, tis achter het ziekenhuis, bij de nieuwe spoed.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door