Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3409699
Mandarijn schreef: vr 04 sep 2020, 22:07 1 goal en 3 hartverzakkingen door de radio
Via de radio is het veel spannender! Ik heb een keer geluisterd naar een wk wedstrijd (met veel overtredingen!) op de Rock Werchter camping, was erg leuk!
Door Mandarijn
#3409700
De Ligt is 12 augustus geopereerd aan zijn schouder. Die was 10 MND geleden uit de kom geweest. Hij moet 3 MND herstellen en mist waarschijnlijk 8 interlands
Door Mandarijn
#3409701
eelke schreef: vr 04 sep 2020, 22:08 Via de radio is het veel spannender! Ik heb een keer geluisterd naar een wk wedstrijd (met veel overtredingen!) op de Rock Werchter camping, was erg leuk!
Was zeker een geweldige sfeer??
Door eelke
#3409714
Mandarijn schreef: vr 04 sep 2020, 22:50 Was zeker een geweldige sfeer??
Ja dat was erg leuk! Het was heel warm, dus wij mochten met ons radio'tje in de schaduw bij de buren zitten. Met een hele club om dat miniradiotje heen :)
Door Mandarijn
#3409715
eelke schreef: za 05 sep 2020, 16:21 Ja dat was erg leuk! Het was heel warm, dus wij mochten met ons radio'tje in de schaduw bij de buren zitten. Met een hele club om dat miniradiotje heen :)
Zie het zo voor me :)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3409749
Zijn er nog mensen aan het kijken naar Nederland - Italië?

In het kader van gekke feitjes in de nations league : bij ijsland tegen engeland speelde bij ijsland een speler mee die op dit moment niet bij een club onder contract staat.
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3409752
Ja, ik kijk.... En ik heb geen hoge pet op van Cilissen, dus ik heb al wel 8x gezegd 'gelukkig schiet hij naast, want cilissen had gemist'.... ::)

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3411205
Hoera, krul in plaats van celissen! :D
Wel een risicovolle wedstrijd, die ene speler heet corona, maar heeft geen mondkapje... ::)

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Door Mandarijn
#3411207
Fenixjuh schreef: wo 07 okt 2020, 20:57 Hoera, krul in plaats van celissen! :D
Wel een risicovolle wedstrijd, die ene speler heet corona, maar heeft geen mondkapje... ::)

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
En bijna 1-0 achter.......
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3411208
Op zich vind ik dit wel een mooie wedstrijd, niet echt gemeen, aan elkaar gewaagd, mooie start, doelpuntje zou nog wel mogen...

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door