Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door src_esther
#3432182
Mandarijn schreef: di 07 sep 2021, 21:223-0!!!!
Een heel mooie gewaagde penalty. Fijn.
Vind het zo jammer dat die jongen zich zo vol inkt heeft laten zetten... maar voetballen kan hij best wel een beetje boel.
Door Mandarijn
#3432186
src_esther schreef: di 07 sep 2021, 21:36 Wat was eigenlijk de reden dat De Boer die Klaassen niet wilde opstellen? Goede goal, assist en penalty afgedwongen...
Geen idee eigenlijk.....maar begreep vaak niks van FdB
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3432187
Geen idee want Klaassen is een speler die regelmatig openingsdoelpunt maakt.

Tweede helft nog maar even verder werken aan doelsaldo :-)
Door src_esther
#3432192
Gut, ben ik met meneer Ko wandelen is het in ene 6-1... Hopelijk is Van Dijk niet ernstig geblesseerd, dat zou wel echt waardeloos zijn...
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3432402
Meneer PoP is al sinds jaar en dag supporter van Club Brugge. En die hebben zonet 1-1 gelijk gespeeld in de champions league, tegen PSG!
TEGEN PSG !!! :o :D
Ongelooflijk ! En dik verdiend he!
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3432422
pearlsofpassion schreef: wo 15 sep 2021, 22:55 Meneer PoP is al sinds jaar en dag supporter van Club Brugge. En die hebben zonet 1-1 gelijk gespeeld in de champions league, tegen PSG!
TEGEN PSG !!! :o :D
Ongelooflijk ! En dik verdiend he!
Ik heb niets, maar dan ook helemaal niets met voetballen. Maar als Klein Duimpje wint van Goliath vind ik het ineens wel leuk.

Aankomend weekend is Cambuur Leeuwarden aan de beurt tegen het grote Ajax. Van tevoren lijkt al vast te staan wie er gaat winnen. Maar ja... de bal is rond.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3432433
pearlsofpassion schreef: wo 15 sep 2021, 22:55 Meneer PoP is al sinds jaar en dag supporter van Club Brugge. En die hebben zonet 1-1 gelijk gespeeld in de champions league, tegen PSG!
TEGEN PSG !!! :o :D
Ongelooflijk ! En dik verdiend he!
Heb niet veel van die wedstrijd meegekregen omdat hier Ajax op stond die met 5-1 hebben gewonnen maar kan mij de blijdschap van meneer PoP goed voorstellen!

En Ronald, zoals mijn opa vandaag memoreerde heeft Cambuur Ajax ook wel eens uit de beker gegooid dus niets is onmogelijk voor de 'sleeping giant' Cambuur :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door