Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3428586
Pfff, iedereen was al bezig met Denemarken, maar ze redden dit niet eens...:'(

Verstuurd vanaf mijn M2102J20SG met Tapatalk

Door Mandarijn
#3428587
Fenixjuh schreef: zo 27 jun 2021, 19:28 Pfff, iedereen was al bezig met Denemarken, maar ze redden dit niet eens...:'(

Verstuurd vanaf mijn M2102J20SG met Tapatalk
Ja a ze hadden het al over een halve finale....maar vandaag zakt oranje door het ijs....wat een droevig niveau
Door Mandarijn
#3428588
Als Oranje het niet haalt zijn de kansen voor onze Nederlandse scheidsrechters wel groter dat ze de finale mogen fluiten :-X
Door src_esther
#3428602
Mandarijn schreef: zo 27 jun 2021, 19:33 Als Oranje het niet haalt zijn de kansen voor onze Nederlandse scheidsrechters wel groter dat ze de finale mogen fluiten :-X
Ik zei vanmorgen al dat de NL scheidsrechters een grotere kans op de finale maakten dan het team. Vanavond de bevestiging.
Door Mandarijn
#3428609
En dan nade wedstrijd interview de Boer: ik vond ons de bovenliggende partij.....we hebben verschillende keren de achterlijn gehaald......
Hij zat toch op de bank?? Of heeft ie een andere wedstrijd gezien?? Of hij leeft in een parallelle wereld
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3428635
dinky89 schreef: ma 28 jun 2021, 08:07 Gelukkig waren er gisteren andere Nederlanders die wel presteerden. ::)
Woooohoooo Max gaat als een malle! En een verliezende Hammilton is bijzonder vermakelijk ::)
Door hannabelgje
#3428637
Kaela schreef: Woooohoooo Max gaat als een malle! En een verliezende Hammilton is bijzonder vermakelijk ::)
Lol ik had gisteren hetzelfde met Ronaldo.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Hylos
#3428643
Mandarijn schreef: zo 27 jun 2021, 19:29 Ja a ze hadden het al over een halve finale....maar vandaag zakt oranje door het ijs....wat een droevig niveau
En daar ging het weer eens mis.
Tsjechië zou een "makkelijkere" tegenstander moeten zijn en dat haalt de hele vechtlust naar beneden.
Er was echt niks aan die hele wedstrijd. :-X

Ik weet het van vroeger van onze voetbalwedstrijden nog wel. De slechtste wedstrijden zijn de wedstrijden waar je de tegenpartij lager plaatst dan jezelf. Slappe hap wordt het dan.

Gelukkig is Denemarken er nog! Ik houd sowieso al erg van het land maar ook van hun team. Hele populaire spelers hebben ze niet maar die mentaliteit.. vechtlust, de mega drive alles er uit te halen en je stinkende best te doen.. dát hebben ze wel! Spannunndd :D
Door src_esther
#3428656
dinky89 schreef: ma 28 jun 2021, 08:07 Gelukkig waren er gisteren andere Nederlanders die wel presteerden. ::)
Ja, gelukkig wel. Max en Mathieu zijn zo goed!
Tis bij Max altijd jammer dat hij zo afhankelijk is van het materiaal. Op een een of andere manier vind ik dat Max heel vaak pech heeft en Hamilton heel vaak geluk. Bij Hamilton vond ik de eerste keer dat hij het WK won in de F1 geweldig, daarna was ik vrij snel op hem uitgekeken en vond ik het geweldig dat Jenson Button het WK in het jaar daarop won. Dat gemekker van Hamilton de laatste jaren vind ik buitengewoon irritant.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door