Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3427819
Fenixjuh schreef:Ik vond de bal met auto stom... :(
Tja, je moet als sponsor toch wat aandacht op je vestigen ::)

Inmiddels zitten we hier voor wedstrijd nummer 3 :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3427822
Jeetje, hebben jullie de tv aan staan? Wat bizar, heel heftig...
Hoop dat het goed afloopt... :'(

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Door Mandarijn
#3427823
dinky89 schreef: za 12 jun 2021, 18:29 Tja, je moet als sponsor toch wat aandacht op je vestigen ::)

Inmiddels zitten we hier voor wedstrijd nummer 3 :biggrin2:
Nou denk dat Denemarken Finland niet wordt uitgespeeld...... reanimatie op het veld van speler Denemarken
Door Mandarijn
#3427824
Fenixjuh schreef: za 12 jun 2021, 19:01 Jeetje, hebben jullie de tv aan staan? Wat bizar, heel heftig...
Hoop dat het goed afloopt... :'(

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Heb met rillingen op de bank zitten kijken....ben normaal de nuchtere zelf als het op reanimeren aankomt
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3427826
Mandarijn schreef: Heb met rillingen op de bank zitten kijken....ben normaal de nuchtere zelf als het op reanimeren aankomt
Hier ook rillingen... Spareribs zijn koud en kipspies verbrand, barbecue per direct uit...
Hoop maar dat alles goed gaat :duimen:

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3427829
Hier enorm hard zitten duimen. Maar hij is bij bewustzijn en kan weer praten! Klinkt dus naar omstandigheden heel positief! Zo opgelucht!
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3427833
Schijnt dat de spelers met Eriksen hebben gesproken. Dat zal wel de reden zijn geweest dat ze wedstrijd toch voortzetten.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3427842
Hopelijk wint Nederland vanavond net zo eenvoudig als België gisteren. Die Russen maakten het de Belgen ook niet echt moeilijk ::)
Door Mandarijn
#3427845
Mandarijn schreef: zo 13 jun 2021, 15:02 De 1e wedstrijd van vandaag is begonnen. Engeland tegen Kroatië
En ook hier weer een Nederlander aanwezig.....Kuipers is 4e man (scheidsrechter) en hij mag de bordjes omhoog houden aan de zijkant
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door