Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3428786
En toen was de ' poule des doods' volledig uitgeschakeld en heeft Nederland meer punten behaald dan de landen in deze poule des doods' met Portugal, Frankrijk en Duitsland ::)
Door Mandarijn
#3428787
dinky89 schreef:En toen was de ' poule des doods' volledig uitgeschakeld en heeft Nederland meer punten behaald dan de landen in deze poule des doods' met Portugal, Frankrijk en Duitsland ::)
We zitten wel in een mooi lijstje afvallers :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3428788
Ja, zo slecht heeft Nederland het dan toch niet gedaan :biggrin2:
Wel benieuwd bij wie ze uiteindelijk uit gaan komen voor bondscoach.

Inmiddels ben ik voor Denemarken. Stukje gunfactor en stukje omdat ze leuk/goed voetballen :)
Door Mandarijn
#3428790
Oh ja ff een feitje..... gisteren is er voor de eigen goal van Spanje tegen Kroatië gisteren, was alweer de 9e eigen goal van dit toernooi. Daarmee zijn er op dit EK nu net zoveel eigen goals gevallen als op de voorgaande vijftien EK's bij elkaar.
Door Mandarijn
#3428793
dinky89 schreef: di 29 jun 2021, 21:05 Ja, zo slecht heeft Nederland het dan toch niet gedaan :biggrin2:
Wel benieuwd bij wie ze uiteindelijk uit gaan komen voor bondscoach.

Inmiddels ben ik voor Denemarken. Stukje gunfactor en stukje omdat ze leuk/goed voetballen :)
Daar ben ik ook benieuwd naar. Misschien Advocaat deze kwalificatie voor het WK laten doen....dan heb je wat meer tijd om een Ten Hag los te weken. Lijkt mij wel een goeie
Door src_esther
#3428801
dinky89 schreef: di 29 jun 2021, 21:05 Ja, zo slecht heeft Nederland het dan toch niet gedaan :biggrin2:
Wel benieuwd bij wie ze uiteindelijk uit gaan komen voor bondscoach.

Inmiddels ben ik voor Denemarken. Stukje gunfactor en stukje omdat ze leuk/goed voetballen :)
Ik pleit voor Peter Bosz maar daar sta ik geloof ik geheel alleen in...
Door Mandarijn
#3428839
src_esther schreef: di 29 jun 2021, 23:17 Ik pleit voor Peter Bosz maar daar sta ik geloof ik geheel alleen in...
Bosz vind ik ook een hele goeie voor Oranje. Maar ik denk dat ten Hag makkelijker los te weken is bij Ajax dan Bosz bij Olympic waar hij pas een contract getekend heeft.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door