Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door MillyMol
#3453950
Ja, de eerste twee wedstrijden waren niet om aan te zien gewoon. :puke:

Ongeïnspireerd, fantasieloos, futloos afbraakvoetbal vond ik het. De laatste groepsfase wedstrijd vond ik het al iets beter en vanavond zaten er zowaar wat mooie momenten tussen.

Maar ik zie ook positieve dingen. De groep lijkt heel hecht en heeft ondanks dat de vorm er (nog) niet helemaal is veel plezier.

En volgens mij heeft Louis van Gaal maar één doel: wereldkampioen worden. Het resultaat prevaleert boven de schoonheid.

En ik vind echt dat hij er heel anders in staat dan vroeger. Hij geniet met volle teugen van zijn job, zijn team en zijn jongens. Het is zijn laatste kunstje en ik vind hem een knuffelcoach geworden. En ik heb de indruk dat “de liefde” wederzijds is. Dit team is bereid om alles voor hem te doen. Ook wel weer mooi.

Of we de eindstrijd halen en kampioen worden weet ik niet, maar ik zie in ieder geval een stijgende lijn.

En ach, ik gun het van Gaal ook wel om wereldkampioen te worden. ::)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3454000
Het feestje gisteren van het elftal in het hotel was veelzeggend voor de sfeer in het team :cool: En je zag van Gaal ook weer genieten :biggrin2:

Las vandaag ook stukje over Memphis dat ze voor van Gaal door het vuur gaan, mede door zijn prostaatkanker en dat hij zich daar niet door laat beperken. Omdat van Gaal zich zo inzet voor het team willen ze dat aan hem terugbetalen.

Kwam vandaag ook deze nog tegen
FjEdpyqWQAIHkxh.jpg
FjEdpyqWQAIHkxh.jpg (26.16 KiB) 208 keer bekeken
Volgende horde wordt het Argentinië van Messi. Of zoals Noppert het treffend zei 'ook die ballen moet je gewoon pakken'.

Barfplaats wordt gesponsord door