Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3434490
Door de 0-0 van Noorwegen tegen Letland kan Nederland zich vanavond volgens mij plaatsen.

Nederland inmiddels 1-0 voor dankzij penalty

Edit: in laatste 10 minuten verspelen ze een 2-0 voorsprong :-( daardoor wordt dinsdag de beslissing tegen Noorwegen in een leeg stadion :-\
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3434660
De wedstrijd dit weekend boeide me niet...
Tegenwoordig kijk ik niet eens meer naar het elftal, geen idee waarom... ::)
Tot ik van de week de radio aan had en het over Qatar ging... :-\ :'(
Nu snap ik mijn eigen desinteresse :-[ :'(
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3434697
Hier stond de wedstrijd gisteren wel aan op de tv maar we waren meer bezig met onze tablets dan dat we vol spanning naar de wedstrijd keken ::)
Maar waar we tegen montenegro twee doelpunten tegen kregen in de laatste 10 minuten maakte ze die doelpunten nu zelf in de laatste 10 minuten.
Merk wel dat ik steeds minder enthousiast wordt van het Nederlands Elftal. Wel gun ik het Virgil van Dijk enorm om nu een herkansing te krijgen op een eindtoernooi.
Door Mandarijn
#3453116
eelke schreef: ma 21 nov 2022, 18:25 :nl:

Jammer dat :vangaal: het niet meer doet.

En we hebben helaas ook een regenboogemoticon nodig... :-\
De Belgen mogen ook niet met hun warmloopshirt lopen...en het woord love op het etiket moet afgeplakt worden.....fijn hè voetballen in Qatar
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3453120
Ja, het wordt steeds gekker.
Wel aanvoerdersband met 'no discrimination' en een hart maar geen onelove aanvoerdersband ::) en dat afplakken van 'love' bij de shirts is helemaal debiel, het zit aan de binnenkant van de kraag waar niemand het ziet.....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door