Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door src_esther
#3428284
pearlsofpassion schreef: za 19 jun 2021, 20:37 Eerst punten en dan doelpuntensaldo.
Volgens mij heb ik begrepen dat dat bij het WK is en nu bij het EK eerst punten, dan onderling resultaat en dan doelsaldo. Dat geeft de nummers drie.

Voor de beste nummers drie geldt punten en doelsaldo.

En welke nummer drie dan tegen NL komt hangt weer af uit welke pool de nummers drie komen...
Door Mandarijn
#3428398
Pssstttt net door de keeper van Slowakije maakte een eigen doelpunt. Dat is nummer 7 dit EK. Nog nooit zijn er op een EK zoveel eigen doelpunten gescoord, dat stond dus op 3.....en nu ik dit type maakt een Slowaak er nog een en staat de teller dus op 8
Door eelke
#3428400
En ook veel doelpunten afgekeurd, heb ik het idee!

Hebben de wedstrijden van 18.00 al iets uitgemaakt voor onze kans op Portugal als tegenstander?

Ooohhhh ja, Tsjechie!
Door Mandarijn
#3428401
eelke schreef: wo 23 jun 2021, 20:20 En ook veel doelpunten afgekeurd, heb ik het idee!

Hebben de wedstrijden van 18.00 al iets uitgemaakt voor onze kans op Portugal als tegenstander?

Ooohhhh ja, Tsjechie!
En opeens is het vervolg schema voor Oranje heel gunstig om verder te komen :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door