Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2994846
Logisch dat je daardoor van slag raakt! Dan klikt het zo goed, zie je Largo helemaal ontdooien/ontspannen en dan ineens wordt hij weer net zo uit jullie gezinsleven gerukt als hij er gedumpt werd  :-X
Helemaal omdat je de situatie van Largo al langer kent en al langer met hem begaan bent......
Wat moet je je dan enorm machteloos voelen!
Probeer het los te laten en je te richten op de kennismaking op 6 oktober met de andere heren, hoe enorm moeilijk dat ook is  :bigarmhug:
#2994854
Allemachtig lieve Conny!! Dat verhaal was mij nog niet bekend!! Potverdorie is ontzettend zachtjes uitgedrukt!!! Die lieve hond zit op een voor hem ongelooflijk verkeerde plek... Heel veel sterkte, ik kan me levendig voorstellen hoe jij je moet voelen. Je zult er vast je redenen voor hebben dat hij weer terug is gegaan naar hen, maar wat een ellende.  :'( :'( :'(

Om de sfeer in dit topic niet blijvend te verpesten: Ga je nu genieten van je vooruitzicht?? Ik hoop dat de heren goed ontvangen worden door jullie roedel, veel plezier!!!  :)
#2994860
ja ik weet het, heb al heel wat af gejankt  :'(

maar ik vond dat ik geen keus had, hij eiste zijn hond weer terug en wat zijn de gevolgen als ik nee had gezegd.  >:(

allemaal zo dubbel en zo overweldigend, je staat echt met je bek vol tanden.  :-X

Het is heel raar maar dit alles heeft wel het vooruitzicht op max en alex ook een flinke dreun gegeven.'

De eigenaren heb ik afgelopen zondag aan de telefoon gehad, zij belden net op het moment dat de eigenaar van Largo er was. Gelukkig waren ze zo vriendelijk om later weer te bellen.

Dankje wel allemaal voor de lieve woorden, doet me goed.  :'( :'( :'(
#2995550
Pff wat zijn er toch een vreemde mensen in de wereld. Heel sneu voor Largo en jullie en de roedel, hoe dat moest gaan.
Met de eigenaar heb ik geen compassie, met jullie en de hond wel :-*
Ik hoop toch dat jullie dit los kunnen laten.
Geniet van het vooruitzicht op de 2 mannen uit frankrijk.
#2995922
Het is heel moeilijk om Largo los te laten, meer ook omdat wij gewoon niet snappen waar de eigenaar mee bezig is.

We praten er veel over thuis ook met anderen en op de hondenschool en niemand begrijpt het en hem nog minder.

Maar inderdaad we gaan ons nu volledig richten op Max en Alex. We kijken er erg naar uit om de heren te ontmoeten en om te zien of ze in de roedel passen.

We hebben weer een paar leuke foto's gekregen.

Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door