Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ike
#2999123
Borke schreef: Eerlijk gezegd had ik wel verwacht dat dit jullie keuze zou zijn, zo zou ik het zelf ook hebben gedaan.

Zowel voor mensen als voor dieren vind ik het mooi dat de medische wetenschap zoveel mogelijk maakt.
Echter dat iets mogelijk is, maakt voor mij nog niet altijd dat het ook wenselijk is.

:bigarmhug:
+ 1.  Helemaal mee eens!
Gebruikersavatar
Door zhiva
#2999202
Deze keuze had ik al verwacht, en idd ook ik zou deze gemaakt hebben.
Hoe dan ook, zoals ik eerder al zei, jullie kiezen met je hart voor Oscar dus is het altijd de juiste keuze.
Ik hoop dat het manneke zich snel beter voelt.
:bigarmhug: Voor alle 3
Door eelke
#2999229
Borke schreef: Eerlijk gezegd had ik wel verwacht dat dit jullie keuze zou zijn, zo zou ik het zelf ook hebben gedaan.

Zowel voor mensen als voor dieren vind ik het mooi dat de medische wetenschap zoveel mogelijk maakt.
Echter dat iets mogelijk is, maakt voor mij nog niet altijd dat het ook wenselijk is.

:bigarmhug:
Mooi gezegd!


Sterkte daar! En ook veel plezier :)
Door Summerditches
#2999255
Veel sterkte met Oscar :bigarmhug: :bigarmhug: en veel sterkte en wijsheid met alle beslissingen die je mogelijk nog moet nemen
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2999261
Borke schreef: Eerlijk gezegd had ik wel verwacht dat dit jullie keuze zou zijn, zo zou ik het zelf ook hebben gedaan.

Zowel voor mensen als voor dieren vind ik het mooi dat de medische wetenschap zoveel mogelijk maakt.
Echter dat iets mogelijk is, maakt voor mij nog niet altijd dat het ook wenselijk is.

:bigarmhug:
Dank je. En de keuze was eigenlijk allang gemaakt, al moet je elke nieuwe situatie weer opnieuw beoordelen. Maar je zegt het heel mooi, dat iets mogelijk is, maakt het nog niet altijd wenselijk.

Dank jullie wel allemaal voor het begrip! Dat is echt heel fijn!
Door Mowgli
#2999496
Jullie weten zelf het beste wat beter is voor Oscar en ik vind ook dat Borke het al heel mooi heeft verwoord!
Heel veel sterkte en beterschap voor Oscar!
Gebruikersavatar
Door dinky89
#2999505
Inderdaad moet je elke situatie opnieuw bekijken en de voors en tegens tegen elkaar afstrepen.
Denk ook niet dat er iemand hier twijfelt over het feit dat jij/jullie het beste voor hebben met Oscar ;)
Door FLJTS
#2999541
Waardeloos, zeg!
Heb je al acupunctuur geprobeerd? (misschien is dat al aan bod gekomen, heb alleen jouw bericht gelezen) Dat werkte bij Frank (die ook spondylose had) in ieder geval altijd heel goed.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2999546
Acupunctuur is geen optie, hij laat niemand anders aan zijn lijf. Mogelijk kan ik zelf nog wat leren met acupressuur, maar daar moet ik me nog in verdiepen. Wel bedankt voor de tip!
Door hamada
#2999550
Voor Oscar is de beste keuze gemaakt, met veel zorg en aandacht voor wat hij aankan.
Het maakt de komende tijd niet gemakkelijker, maar dat was een operatie ook niet.
Hier had Ramses ook spondilosis, en uiteindelijk kon hij met pijnstilling, en vooral toen zijn rug vastgegroeid was, nog prima en volledig hondwaardig leven. Dus dat kan ook zeker voor Oscar.
Ramses had ook baat bij Cortaflx in die eerste periode.

Hopelijk knapt hij snel op.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2999975
Fuck fuck fuck, Oscar is vannacht begonnen met diarree en sinds vanmiddag zit er bloed bij. Gelijk gebeld, kan door de medicatie komen, moeten direct minderen.

:'(
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#2999986
Ach nee. Heel veel beterschap voor het ventje. Voor zover als mogelijk natuurlijk.  :-* voor Oscar.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door