Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Hope
#2985512
Nelson wordt eind december 1 jaar. Hij gaat bijna elke dag een stukje mee in de auto, naar het bos.
Hij zit in die auto achterin, in een bench. Eerder tilde ik hem er altijd in- en uit maar dat wordt steeds minder makkelijk naarmate hij zwaarder en groter wordt.

Nu wil ik hem eigenlijk ook niet op deze leeftijd elke dag de auto laten in- en uitspringen.
Wie van jullie gebruikt er een loopplank, en welke heb je dan? Of heb je hem zelf gemaakt misschien?
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#2985520
Wij hebben er nog een ongebruikt in de meterkast staan van wijlen Jane. Als je ff contact opneemt met Maxi's 3-tal, kun je m misschien overnemen? Hij past in een kleine personenauto gewoon achter de stoel en weegt bijna niks ;-)
Door Michelle Vrolijk
#2985533
Ik gebruik al een aantal jaren een loopplank en ik vind het een top oplossing. Mijn hond kan er nog wel in- en uitspringen maar dit ontziet zijn lijf (oa rug- en pootproblemen) en dat vind ik beter. Ik heb de Petramp de luxe en bevalt prima. http://www.petramp.nl/ Ik had daarvoor eentje die in het midden scharnierde en zwaarder was (en daardoor stabieler leek me) maar ik kreeg er een tennisarm door  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Hope
#2985537
Mini's 3-tal schreef: Wij hebben er nog een ongebruikt in de meterkast staan van wijlen Jane. Als je ff contact opneemt met Maxi's 3-tal, kun je m misschien overnemen? Hij past in een kleine personenauto gewoon achter de stoel en weegt bijna niks ;-)
Ooooh dat ga ik zeker even doen, dank je!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door