Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door chipjolie
#2985493
Nu word ik zowiso heerlijk wakker met de blije pups om me heen maar vanmorgen was het nog leuker, ik had de grote honden eten gegeven (lamsribben ed) en ik ben Jolie ineens kwijt.. Heeft ze haar lamsribben in het puppyhok buiten gegooid hahaha zo lief! Maar daar zijn ze nog iets te klein voor Jolie ;) (4,5 week) vind het zo mooi hoe de natuur z'n werk doet!
Ook slapen de puppy sinds vannacht buiten, althans ze kunnen kiezen buiten of binnen, ze vinden het heerlijk! En binnen ligt geen een plasje of poepje  :circle:
Door Lizzy
#2985500
Ja, dit zijn echt heerlijke momenten :smitten:

Hee goeeeed, dat ze vannacht buiten zijn gebleven (zelf konden kiezen). Bleven ze in het hok of kwamen ze je woonkamer in?
Gebruikersavatar
Door chipjolie
#2985508
Haha was het maar zo n feest he dj doerak! Van t weekend komt er nog iemand voor het laatste reutje dus vrees dat ze met 8 weken ook allemaal weg gaan :(

Ja super he! Was echt een top tip lizzy! Toen ik om half 1 naar bed ging waren ze bijna allemaal buiten in het hok, 2 lagen binnen. Vanmorgen was Jolie al een keer jaar buiten en binnen gelopen en zaten de meeste binnen op het kussen maar meteen holden ze weer naar buiten toen ik daarheen liep, ze piepen 0,0! Heerlijk tevreden kinders
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door