Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Fido
#2985291
Kalfslever.... je kan me ervoor wakker maken. En dan NIET doorbakken maar nog wat roze zacht van binnen  :dribble:
Kippenlevertjes idem.

Veel uien erbij ook heel erruggg lekker
Gebruikersavatar
Door pike
#2985292
Ieks .varkenslever  :-X 
Vind wel kalfslever héél erg lekker, en kippelevertjes vind ik ook goed te eten. Lamslever vind ik ook niet tof.
Gebruikersavatar
Door MargaS
#2985327
Heerlijk en varkenslever is lang zo droog niet als runderlever. Hoewel dat ook wel smaakt. Heb altijd een kilo runderlever in de diepvries als ik een nestje verwacht om bij nood voeding voor de pups te maken. Nog nooit hoeven gebruiken maar de lever komt wel op.
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#2985336
Kippenlevertjes vind ik wel weg lekker, zolang ze niet te droog worden klaar gemaakt... Kids kregen vroegen door hun vers gemaakt prakkie ook kiplevertjes.... Toen vonden ze het lekker, nu niet meer :'(... Overigens ossetong voor op de boterham vind ik ook errug lekker :biggrin2:.... Mn moeder heeft ooit eens runderniertjes klaargemaakt en ossetong... Volgens mij vond ik dat ook lekker....
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#2985340
Oh ja, runderlever voor op de boterham vind ik jammie!!!!! Heb het meestal al zo uit het vuistje opgegeten voordat het op een boterham is beland ;D.......
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2985367
[quote="Ronald"]
Oeioeioei... en dan ingerold in een plak katenspek of bacon...  :dribble:
[/quote]

Kun je dan niet beter gewoon een heel varken bakken? Daar zit het spek ook al om de lever heen  :biggrin2:

[quote="Mieke L."]
:nono2:
[/quote]

+1 :bigarmhug:
Door Nadia
#2985405
Ml is ook dol op orgaan. Laatst kippenlever in rode wijn saus gemaakt. Vond het wel lastig. Ik heb het nog nooit gegeten. Dus was een gok of het smaakte. maar dat deed het.
Door inge58
#2985545
CindyMayella schreef: Oh ja, runderlever voor op de boterham vind ik jammie!!!!! Heb het meestal al zo uit het vuistje opgegeten voordat het op een boterham is beland ;D.......
+1  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door