Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door chipjolie
#2983217
als ik alles wil opschrijven wat ik wil zeggen tegen de pupkopers dan kan ik er een boek van maken. voor sommige mensen word dit teveel en haken ze af. uiteraard wil ik dat niet.  er blijven zeker een aantal mensen op vers. van een ander weet ik het nog niet.  ik wil een compact documentje maken van 2 a4tjes waarin duidelijk staat WAAROM vers voeren en hoe te beginnen. kan iemand me daarmee helpen? :)
Door Lizzy
#2984120
chipjolie schreef: als ik alles wil opschrijven wat ik wil zeggen tegen de pupkopers dan kan ik er een boek van maken. voor sommige mensen word dit teveel en haken ze af. uiteraard wil ik dat niet. er blijven zeker een aantal mensen op vers. van een ander weet ik het nog niet. ik wil een compact documentje maken van 2 a4tjes waarin duidelijk staat WAAROM vers voeren en hoe te beginnen. kan iemand me daarmee helpen? :)
Ik zou denken dat in de Barfplaats bieb genoeg en-we-schieten-brok-niet-eens-af-documentjes staan.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door