Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#2979230
Ik zoek een heel rustig stuk om te wandelen. Op een zondag. Is dat er ergens in de buurt. Hoeft geen losloopgebied te zijn. Ze mag van mij toch niet los.
Door Pluto
#2979429
Waar wij tegenwoordig vaker wandelen en zeer zelden andere mensen/honden tegenkomen is in de bossen achter het Rijtven.
Dit is het gebied aan de andere kant van de N270, gezien vanaf het Zandbos/Buntven.
Met de auto op de navigatie ingeven, Helmondseweg 144 Deurne, dit is het terrein van Stichting ORO, het Rijtven, als je dit terrein oprijdt kun je na ca. 100 mtr aan de linkerkant parkeren.
Er ligt een wandelroute met gele paaltjes tegen dit terrein aan, maar het is makkelijk en overzichtelijk dus gewoon een eigen wandelingetje is ook geen probleem.
Er loopt een klein beekje doorheen dus er is verkoeling (Alhoewel dat zondag niet zo'n punt zal zijn).
De weg naar het Rijtven toe is afgesloten voor doorgaand (auto) verkeer, dus ook dat is erg rustig.
Gebruikersavatar
Door Hope
#2979498
Pluto schreef: Waar wij tegenwoordig vaker wandelen en zeer zelden andere mensen/honden tegenkomen is in de bossen achter het Rijtven.
Dit is het gebied aan de andere kant van de N270, gezien vanaf het Zandbos/Buntven.
Met de auto op de navigatie ingeven, Helmondseweg 144 Deurne, dit is het terrein van Stichting ORO, het Rijtven, als je dit terrein oprijdt kun je na ca. 100 mtr aan de linkerkant parkeren.
Er ligt een wandelroute met gele paaltjes tegen dit terrein aan, maar het is makkelijk en overzichtelijk dus gewoon een eigen wandelingetje is ook geen probleem.
Er loopt een klein beekje doorheen dus er is verkoeling (Alhoewel dat zondag niet zo'n punt zal zijn).
De weg naar het Rijtven toe is afgesloten voor doorgaand (auto) verkeer, dus ook dat is erg rustig.

Oooow! Jou vorige tip was ons ook zo goed bevallen! Nelson spettert zo graag rond in het buntven!
Ik ga hier ook zeker eens heen!
Door smulpaap
#2979529
Pluto schreef: Waar wij tegenwoordig vaker wandelen en zeer zelden andere mensen/honden tegenkomen is in de bossen achter het Rijtven.
Dit is het gebied aan de andere kant van de N270, gezien vanaf het Zandbos/Buntven.
Met de auto op de navigatie ingeven, Helmondseweg 144 Deurne, dit is het terrein van Stichting ORO, het Rijtven, als je dit terrein oprijdt kun je na ca. 100 mtr aan de linkerkant parkeren.
Er ligt een wandelroute met gele paaltjes tegen dit terrein aan, maar het is makkelijk en overzichtelijk dus gewoon een eigen wandelingetje is ook geen probleem.
Er loopt een klein beekje doorheen dus er is verkoeling (Alhoewel dat zondag niet zo'n punt zal zijn).
De weg naar het Rijtven toe is afgesloten voor doorgaand (auto) verkeer, dus ook dat is erg rustig.


Het is te hopen dat het na deze tip rustig blijft  :biggrin2:
Door Pluto
#2979531
smulpaap schreef:

Het is te hopen dat het na deze tip rustig blijft  :biggrin2:
Deurne is bosrijk genoeg en ik verklap natuurlijk niet alles!
:biggrin2: :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door