Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2979634
Als ik in Liz d'r kamertje op het krukje ga staan, betekent dat grote kluif, blijkbaar
Als ik naar bed ga, betekent dat hazenoortje, blijkbaar
Als ik de slaapkamerdeur opendoe om het dekbed terug te slaan, betekent dat 360gradensprongen maken op bed, blijkbaar
Als ik gedroogde slokdarm pak, betekent dat zoekspelletjes, blijkbaar

Ik vergeet er vast een hoop  :biggrin2: 
smulpaap schreef: Het kijkt naar buiten door de tuindeuren , ziet de regendruppels .... en schud zich uit  ::)
Kijkt naar buiten, ziet sneeuw, plast op de mat  :biggrin2:
#2979643
smulpaap schreef: Het kijkt naar buiten door de tuindeuren , ziet de regendruppels .... en schud zich uit  ::)
;D ;D
Inge en Bono schreef: Kijkt naar buiten, ziet sneeuw, plast op de mat  :biggrin2:
;D ;D

het is geen pavlov effect maar deze twee laten me ineens denken aan Pike, die door de sloot banjert en dan onder water zijn poot optilt tegen een paaltje dat er in staat....
#2979835
Als ik op een stoel ga staan doet Jojo de papegaai het brandalarm na, komt er iemand binnen zegt hij "hallo" en krijgt ook altijd antwoord terug,  gang kast open doen savonds gaat hij chips eet geluid maken (overdag niet) , koelkast opendoen doet hij kloek kloek kloek geluid van glas vol schenken.
Zodra mijn vader hier is gaat hij hoesten, is mijn vader weg dan ook geen gehoest meer.
#2979838
Urs schreef: Als ik op een stoel ga staan doet Jojo de papegaai het brandalarm na, komt er iemand binnen zegt hij "hallo" en krijgt ook altijd antwoord terug,  gang kast open doen savonds gaat hij chips eet geluid maken (overdag niet) , koelkast opendoen doet hij kloek kloek kloek geluid van glas vol schenken.
Zodra mijn vader hier is gaat hij hoesten, is mijn vader weg dan ook geen gehoest meer.
Oooooh herkenbaar.

Charlie had Pavlof moeten heten. Die weet feilloos dingen aan elkaar te linken. Als ik iets ga tillen kreunt hij zoals ik dat doe, als ik zo goed als klaar met iets ben zegt hij vast "Zo!". Als we de mayo of curry open maken, doet hij vast het geluidje wat je krijgt als de fles bijna leeg is. De koelkast geeft hier ook klokgeluiden en de keukenla staat garant voor een zak chips die open getrokken wordt en het kauwen op een chipje. Als ik smorgens de keuken inkom klinkt er "goedemorrrrr". Als ik Oscar uit ga laten zegt ie "tot zo", ga ik zonder Oscar weg zegt ie "doei".

En dan te bedenken dat ie de meeste dingen niet eens kan zien he. Hij zit in de bijkeuken. Dus hij luistert echt super goed naar ons en weet precies wat alles betekend. Dat ze simpelweg nazeggen wat wij zeggen snap ik wel, maar de timing is vaak zó briljant dat je mij niet wijs kan maken dat ze niet super slim zijn!

En niet pavlof maar wel hilarisch: als hij mijn lach na gaat doen en maar door blijft gaan, alsof ie de slappe lach heeft. Echt, dan kun je mij opvegen, er geen enkele betere Feel Good!
#2980018
Als onze hond drinkt doen we altijd haar sikje af met een handdoek, anders drupt ze de hele vloer onder. Ze is nu zover dat ze ondersteboven in haar biabed alvast een paar keer piept zodat we weten dat er iets te gebeuren staat. Dan staat ze op, piept nog eens, wandelt richting waterbak en kijkt over haar schouder een van ons ons met een doordringende blik aan...........opletten graag, ik ga drinken! :biggrin2: :biggrin2:
#2980211
Komt uit de benche , kijkt richting compuut .... ehumm klopt deze tijd wel  ::) de tv staat toch nog aan . Hmm ken mij het schelen , opgestaan is plaatsje vergaan . Ik duik alvast in jouw stoel .

heuh spelen we tegenwoordig bejaarden bingo in de keuken , doen we normaal buiten met een eierendoos .............. en dan vind ik er nooit eieren in
De eierendoos was niet zo goed dicht en er vielen dus wat eieren op de keukenvloer
De tang in de 6e versnelling . Het riekt hier momenteel niet echt naar bloempies
#2980224
- gaat de computermuis uit (zit zo'n schuifje onder om uit te zetten) dan krabbelt Heicke met veel kabaal overeind want dan is het bankhangtijd
- rek ik me na bankhangtijd uit dan schiet ze van de bank af om haar krokodil te pakken want dan is het speeltijd
- zeg ik 'waar is kroko' dan zoekt ze haar krokodil een komt 'm keurig brengen, zeg ik 'waar is je touw' dan wordt het megasized touw gepakt en rent ze naar de gang (mag alleen daar, de rest van het huis is niet veilig als dat ding door de lucht vliegt), zeg ik 'waar is je bal' vliegt ze naar buiten en pakt haar voetbal en wacht dan midden op de binnenplaats tot ik naar buiten kom
- spelen we buiten met de voetbal en ik ga daarna naar binnen maar zij vindt het nog geen tijd om op te houden dan komt de bal mee naar binnen en vind ik deze steevast midden in het gangpad met mevrouw er demostratief naast
- geen pavlof maar zielig: ga ik met Heicke wandelen zit Ody jankend voor de deur want hij wil ook mee maar mag nooit mee (wandelingen zijn te lang voor hem dat kan hij niet meer)
- eet mijn dochter haar boterham dan zit Ody in de mand, ga ik de kamer uit dan zit Ody naast de tafel, kom ik daarna de kamer aan kijken er 2 heel onschuldig mij aan en is het bord plots leeg  :-X
- schraap ik een emmer yoghurt leeg dan gaat Heicke brommen want ze mag 'm altijd leeglikken daarna
- snij ik de vleesjes dan ligt Ody onder de tafel en zit Heicke naast de bak te wachten
- smeer ik brood zit Heicke rechts van mij en Ody links
- doe ik de hondensnoeptrommel open dan zitten ze kwijlend voor me te wachten totdat ik alles op de grond heb uitgestald (uit ieder zakje gaat 1 snoepje op de grond), moet ze eerst een poot geven en mogen ze daarna zelf kiezen wat ze willen hebben vooral hilarisch als de een dan net met datgene ervan door gaat wat de ander ook had willen hebben (dodende blikken) de poot krijg ik dan wel maar vervolgens kijkt die dan naar de ander en neemt geen lekkertje meer van de grond  ;D

Kan er een boek over schrijven ben vast veel dingen vergeten  8)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door