Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2977126
Bij mij helpt een hooikoorts tabletje goed tegen de jeuk en zwelling. En deppen met azijn ook tegen de jeuk.
Tea tree olie weert inderdaad af maar is ook pijnstillend bij insectenbeten. Had laatst ook twee beten, paar dagen pure tea tree opgedaan en nergens meer last van.
#2977463
Lastig te zeggen wat het geweest is, een gewone muggenbult kan ook zo worden, maar idd anders dazen.
Azijn of tandpasta kan helpen tegen de jeuk, koelen wilt ook helpen, maar alles is per persoon verschillend.
Hoop dat het snel over is voor je.
Door Lil
#2977466
azaron werkt bij mij niet. De after bite (zit ureum en nog wat van dat lekkere stinkspul in) wel. Als ik dat niet meer heb dan doe ik er gewoon azijn op dat werkt nog het beste.
Als hij nog zo heel dik en heel rood en zeer warm is helpt koelen vaak ook.
#2977758
Deze krengen zijn echt vreselijk pijnlijk. Ze blijven om je hoofd cirkelen tot je even niet oplet en slaan dan toe. Ik heb gelopen en zwaaiend met riemen boven mijn hoofd tot vervelends toe, Ze geven niet op. Als ze je kunnen bijten, zullen ze dat zeker doen.
#2978028
hannabelgje schreef: Ja klinkt normaal.
Nou, dat is wel geruststellend in ieder geval.
De plekken zijn nu vochtig. Er kwam gisterenavond  een klein bultje op dat vannacht is opengegaan en daar loopt vocht uit. Ik smeer er groene leem op, dat helpt best goed eigenlijk.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door