Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ike
#2975255
Anne in Duitsland schreef: Effe spemme:


Afbeelding

:smitten:


Hij oogt zo nat doordat hij net met Laika heeft gespeeld. (Slobberslobber... :biggrin2:)
Kan ik me inschrijven voor zo'n lijntje?  :smitten:
Krijg je royale vervoerkosten en een uitgebreide maaltijd bij aflevering 8) :biggrin2:
Door Anne in Zweden
#2975349
Fenixjuh schreef: Ow, wat lijkt me dat geweldig!! Een puppegup opvoeden en astie gaat puberen naar het koude zweden sturen  :biggrin2:
Kijk, jij hebt het begrepen! ;D
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2975492
Anne in Duitsland schreef: Ja, hij is kapot. Ik kan hem dus maar beter zelf houden! :biggrin2:
Hadden we nou toch maar wel je huis gesloopt  ::) :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2975655
Anne in Duitsland schreef: Nehnehnehneeeeehneh! :P
Die hark-steel is wel van ons dan :P
Gebruikersavatar
Door Irta
#2975746
Och, wat een geweldig pupseltje! Heerlijk.. *zwijmel zwijmel* Leuk Esther! Maareh, dus toch maar een 2e erbij. Welke ouders/lijn zijn/is het geworden? :) En is het uiteindelijk toch de bedoeling om, als alles goed gaat, zelf ook te fokken met ze?
Door Esther Q
#2975798
Tanna schreef: Wat een lieverdje, die wil je toch niet meer kwijt?
Breng jij haar nou niet ook weer op het idee >:(
Door Esther Q
#2975802
Extreme en Irta, Taiga vindt het super leuk om in de teams mee te lopen en ze trekt heel erg goed en gaat ontzettend goed met alle honden om. Met Taiga ben ik nu in de lente-zomer-herfst ook begonnen met agility. Met Shoko wil ik gaan zien of hij het trekken ook leuk vindt. Zo ja, dan wil ik toe gaan werken naar een klein hollandse herder team. Puur voor mezelf. 4 - 6 honden maximaal. Om middistance mee te lopen, eventueel af en toe een race te doen. Vindt Shoko het trekken niks, dan blijft het bij 2 herders. Met Shoko wil ik daarnaast gehoorzaamheid gaan trainen hier op de club. Shoko is van een heel andere lijn dan Taiga, omdat ik wil ervaren wat daar het verschil tussen is.
Irta, je kunt hem vinden op working dogs, A Shoko vom Hohen Ursprung, er zit wat xHH in, wat meer dan op de stamboom te zien is, een pup met enerzijds sterk bloed en anderzijds vers bloed ingekruist :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door